1 440 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Kipsilevyn asentaminen savupiippuun?
Hei,
Minulla on tämä keltaiseksi merkitty seinä keittiössä kesämökissä, toisella puolella seinää on avotakka, joka korvataan kamiinalla. Se on siis savupiippu.
Siellä on vanha hella ja keittiötuuletin ollut, ja siellä tulevat myös uudet olemaan.
Kysymykseni on, miten saan seinän siistiksi. Ajattelin laittaa kaakelit.
Voinko ruuvata palosuojauslevyn seinään ja kaakeloida sen päälle? Olen kuullut, että en saa rakentaa kehikkoa seinälle, koska se on savupiippu.
Kiitollinen ehdotuksista.
Minulla on tämä keltaiseksi merkitty seinä keittiössä kesämökissä, toisella puolella seinää on avotakka, joka korvataan kamiinalla. Se on siis savupiippu.
Siellä on vanha hella ja keittiötuuletin ollut, ja siellä tulevat myös uudet olemaan.
Kysymykseni on, miten saan seinän siistiksi. Ajattelin laittaa kaakelit.
Voinko ruuvata palosuojauslevyn seinään ja kaakeloida sen päälle? Olen kuullut, että en saa rakentaa kehikkoa seinälle, koska se on savupiippu.
Miksi et tasoita sitä ennen laatoitusta..M maleks sanoi:Hei,
Minulla on tämä keltaisella merkitty seinä keittiössä kesämökissä, toisella puolella seinää on takka, joka korvataan kamiinalla. Se on siis savupiippu.
Siellä on ollut vanha liesi ja liesituuletin, ja siellä tulevat myös uudet olemaan.
Kysymykseni on, kuinka saan seinän siistiksi. Ajattelin laatoittaa.
Voinko ruuvata palosuojakipsilevyn seinään ja sitten laatoittaa sen päälle? Olen kuullut, että en saa asentaa runkoa seinään, koska se on savupiippu.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Apua! Ulkokulma kipsiseinässä, joka ei ole suora asennetun kulmasuojuksen kanssa
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Kuinka asentaa venttiili savuhormin tilalle savupiippuun
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Asenna 77 tuuman televisio kipsilevylle kiinnitettyyn runkoseinään.
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka