Hei,
Minulla on tämä keltaiseksi merkitty seinä keittiössä kesämökissä, toisella puolella seinää on avotakka, joka korvataan kamiinalla. Se on siis savupiippu.

Siellä on vanha hella ja keittiötuuletin ollut, ja siellä tulevat myös uudet olemaan.

Kysymykseni on, miten saan seinän siistiksi. Ajattelin laittaa kaakelit.

Voinko ruuvata palosuojauslevyn seinään ja kaakeloida sen päälle? Olen kuullut, että en saa rakentaa kehikkoa seinälle, koska se on savupiippu.

Kiitollinen ehdotuksista.
 
  • Kohteessa on keittiön seinä, joka on merkitty keltaisella. Seinän edessä on rakennusmateriaaleja ja roikkuva letku.
P
M maleks sanoi:
Hei,
Minulla on tämä keltaisella merkitty seinä keittiössä kesämökissä, toisella puolella seinää on takka, joka korvataan kamiinalla. Se on siis savupiippu.

Siellä on ollut vanha liesi ja liesituuletin, ja siellä tulevat myös uudet olemaan.

Kysymykseni on, kuinka saan seinän siistiksi. Ajattelin laatoittaa.

Voinko ruuvata palosuojakipsilevyn seinään ja sitten laatoittaa sen päälle? Olen kuullut, että en saa asentaa runkoa seinään, koska se on savupiippu.

Kiitollinen ehdotuksista.
Miksi et tasoita sitä ennen laatoitusta..
 
Rejäl sanoi:
Miksi et siisti sitä ennen laatoitusta..
Joten tarkoitat, että putsataan ja sitten laatoitetaan suoraan?
 
P
M maleks sanoi:
Joten tarkoitat, että puhdistamme ja sitten laatoitamme suoraan?
Kyllä, ei ole syytä käyttää levyjä välissä..
 
  • Tykkään
MagHam
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.