1 796 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Kipsilevyjen laatu
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Mietin, onko joku muu sitä mieltä, että K-raudan kipsi on huonompaa.
Olen aina ostanut Danogipsiä paikallisesta rautakaupasta, mutta tällä kertaa K-raudan sijainti oli hyvä, mutta mielestäni paperi repeää erittäin helposti, kun sitä ruuvaa.
Protte
Olen aina ostanut Danogipsiä paikallisesta rautakaupasta, mutta tällä kertaa K-raudan sijainti oli hyvä, mutta mielestäni paperi repeää erittäin helposti, kun sitä ruuvaa.
Protte
Täytyy olla samaa mieltä Protten kanssa. En kuitenkaan omaa paljon kokemusta muista kipsimerkeistä, mutta mielestäni Norgipin paperi (ostettu K-Rauta) repeää todella helposti. Viimeisen palasen kanssa täytyy olla todella varovainen, jos vetää käsin/koneella. Automaatin kanssa (jota käytin pääasiassa) se toimi erittäin hyvin, kun sen sai säädettyä oikein.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 047 viestiä
Ostamissani levyissä ei ole valmistajan nimeä, voi olla NoName (tai Norgips).
Protte
Protte
Ostin kipsilevyjä Byggmaxilta kerran. Ei koskaan enää. Luulen, että merkki oli Lafarge, ja jokaisen ruuvatun ruuvin ympärille tuli suuria kuoppia, jouduin kittaamaan aivan hirveästi. Nykyään ostan levyt Bauhausista (Norgips), koska on kätevää lastata ja heillä näyttää olevan parempi ilmasto Drive-In hallissa kuin kosteassa K-Raudassa ja Byggmaxissa, mikä saattaa vaikuttaa kipsilevyihin negatiivisesti.
Klikkaa tästä vastataksesi