1 634 lukukertaa ·
6 vastausta
2k lukukertaa
6 vastausta
kiinnittääkää lattialevy?
Kuinka sinun lämmityslevyt on kiinnitetty?
Laitoin eilen 15 m² lattialevyä eteiseen. Siellä on myös vesikiertoinen lämmitys levyjen alla. Minun levyt ovat vain kevyesti niitattuina alakehikkoon, joten kipsin liimaaminen tuntuu turhalta. Ruuvailin vain. Onnistuin välttämään osumasta letkuun, mutta se on hieman hermostuttavaa ruuvata. Piirrä huolellisesti, mihin letku menee.
Laitoin eilen 15 m² lattialevyä eteiseen. Siellä on myös vesikiertoinen lämmitys levyjen alla. Minun levyt ovat vain kevyesti niitattuina alakehikkoon, joten kipsin liimaaminen tuntuu turhalta. Ruuvailin vain. Onnistuin välttämään osumasta letkuun, mutta se on hieman hermostuttavaa ruuvata. Piirrä huolellisesti, mihin letku menee.
Klikkaa tästä vastataksesi