olemme asentaneet vesikiertoisen lattialämmityksen käytävään ja laittaneet lämmönlevityslevyt, mutta millä liimataan lattiakipsilevyt kiinni? mitä käytetään? :)
 
Käytin jotain, joka nimeltään BoardFix, kun asensin kipsilevyä lastulevyyn. Kuitenkin se oli ilman lattialämmitystä, ja en tiedä toimiiko se sen kanssa, mutta voi ehkä olla sen arvoista tarkistaa...
 
Täytyykö sinun liimata? Voihan sen muutenkin ruuvata, jos on täysin perillä silmukoista!!:D
 
Pitäisi liimata JA ruuvata kiinni kipsilevy. Kun liima on kuivunut, kannattaa/voi(?) ottaa ruuvit esiin, jotta ne eivät vedä itseään ylöspäin. Luin tämän toisesta ketjusta täältä, etsi!

Terv. //Janne
 
Käytin Ardex S48 kun liimasin lattialevyt kiinni eteisessä. Tein kuten gadu kirjoitti, ensin liima ja sitten ruuvi, jonka poistin kun liima oli kuivunut.
 
S
paras asia ardex S48:ssa on, että se ei oikeastaan vaadi ruuvausta
 
Kuinka sinun lämmityslevyt on kiinnitetty?

Laitoin eilen 15 m² lattialevyä eteiseen. Siellä on myös vesikiertoinen lämmitys levyjen alla. Minun levyt ovat vain kevyesti niitattuina alakehikkoon, joten kipsin liimaaminen tuntuu turhalta. Ruuvailin vain. Onnistuin välttämään osumasta letkuun, mutta se on hieman hermostuttavaa ruuvata. Piirrä huolellisesti, mihin letku menee.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.