Hei.
Olen tehnyt aloittelijan virheen cc-mittauksen suhteen.
Ajatuksena on kipsata tämä puoli, mutta mittasin tietysti alimmasta koolauksesta, olisi pitänyt mitata lattiasta.
Cc-mitta on 60 cm ja kattoon on 2,40 metriä.
Voiko kipsilevyn nostaa cc-koolaukseen alimmalla koolauksella? Lattia laitetaan myöhemmin.
Kysymys kaksi, voiko kipsilevyn olla pystyasennossa vaakakoolauksilla?
//Aloittelija