Joo, se on varmaan helpointa ja riittävän hyvää. Kiilaa paikoilleen ja säädä kunnolla ensin, tietysti.

Kiiloja ei tarvitse käyttää, koska hylsyt voidaan kiertää sisään ja ulos ja siten ne korvaavat kiilat.

bjozac Holkit on jo jätetty pois, koska rakentaja ei katso voivansa käyttää karmiruuveja yllä olevan mukaan, mutta voihan ne porata ja asentaa holkit fix-tyyppiseen kemankkuriin ja sitten ruuvata sisään ja ulos halutessaan!

uno83 sanoi:
Mikä se on, ja mistä sellaisia löytää? Googlasin hieman, mutta en löytänyt mitään, mikä vaikuttaisi sopivalta. Onko se joku erityinen kevytbetoniversio karampultista?
Kuten minä sen käsitän, hän ei löytänyt näitä holkkeja, ja ollakseni rehellinen, en edes huomannut, että niitä mainittiin, koska en muistanut niiden nimeä. Mutta maallikoille se on kuuma vaihtoehto, koska mielestäni ne olivat helppoja käsitellä ja ne voi kiinnittää kaikkein huokoisimmille pinnoille.

En ole halukas käymään keskustelua siitä, onko jokin oikein vai väärin kanssasi seniorkonsultti, tyydyn osallistumaan foorumiin menetelmällä, jonka mielestäni on hyvä, jos haluat valittaa tai ojentaa, löydä joku toinen, minulla on tärkeämpiä asioita tekemistä varten :)

bjozac Oletpa herkkähipiäinen. En ole huomauttanut ketään. Mielestäni on vain hyvä tarkistaa kysymys ennen kuin SINÄ alat korjata minua.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.