Näin tein, kun tein kirjoituspöydän pojille, työpöydän levy sahaattu 45 asteen kulmassa ja ruuvattu/liimattu/tulpattu. Siivouksen vuoksi on mukavaa, ettei lattialla ole jalkoja.

• Seinään kiinnitetty puinen työpöytä, jossa 45 asteen kulmaan sahattu reuna, ilman lattiajalkoja, siisti työtila.
  • Tykkään
zarkov ja 12 muuta
  • Laddar…
Cheesen
M Maisler sanoi:
Unodin mainita tuon osan. Olin ajatellut työtasoa, joka on 60-70cm syvä
Muista, että 70 cm on alakanttiin, kun istut seinää vasten. Olen 1,67 ja minulla on työpöytä seinää vasten. Jalkaan osuu seinä silloin tällöin, kun istun mukavasti. Työpöytäni on 73 cm syvä...
Jos haluaa käyttää tietokonetta, kannattaa ehkä ajatella vähän enemmän kuin se... Minun 27" näyttöni on aika lähellä... Haluaisin isomman näytön, jotta voisin käyttää parempaa resoluutiota, mutta isompi näyttö ei toimi työpöydälläni.

Cheesen
M Maximarcus sanoi:
Näin tein, kun tein kirjoituspöydän pojille, työtaso sahattu 45 asteen kulmassa ja ruuvattu/liimattu/tulpattu. Siivouksen kannalta on mukava välttää jalkoja lattialla.
Tyylikäs ratkaisu.

• Tykkään
Maximarcus
  • Laddar…
Huomaa, että oikeanpuoleinen konsoli luo voiman pois päin seinästä. Heikon seinän kanssa voi olla parempi jättää konsoli pois ja ainoastaan saada voimia alas-ylös.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.