Asun yksikerroksisessa talossa, jossa on kellari, rakennettu 1965. Tässä on miltä se näyttää nyt:
Puinen seinä, patteri ja ikkuna kellaritilassa, jossa vaalea katto ja korkkilattia. Edessä näkyy valkoinen kodinkone.
En tyhjä huone, jossa on puiset seinäpaneelit ja korkkilattia, vaatekaappi ja valkoinen oviaukko taustalla.

Levyn takana piilottuivat puurimat ja styroksi. Sen takana oli muovia suoraan betonia vasten, jossa näkyi jäänteitä jostain vihreästä kankaasta.
Kuva esittää seiniä, joissa on paljastettu puupaneelia, styroksia ja muovia, jotka peittävät betonipinnan, osittain vauriot yläosassa.

Mitä laittaisitte tilalle? Rappaus? Teräspalkki ja kipsilevy? Patterin sijainnin vuoksi yläpuolella ei ole paljon tilaa, noin 3 cm betoniseinään.
Lattialla on muovimatto lastulevyjen päällä, joten sekin on vaihdettava.

Kiitollinen kaikista mahdollisista vinkeistä ja ehdotuksista. Mitä voimme tehdä itse ja mihin tarvitsemme ammattilaista? Eniten kokemusta on maanpäällisistä remontoinneista :-)

On myös kellari 60-luvun talossa. Riippumatta siitä, mitä päätät tehdä, täytyy olla hyvä salaojitus. Sitten riippuu siitä, mihin käytät kellaria, varastointiin tai enemmän asumiseen. Päätin poistaa kaiken orgaanisen, minulla on puhtaat seinät ja lattiat, jotka ovat joko maalatut tai laatoitetut. Minulla on asunto kellarissa, ei ongelmia kosteuden kanssa. Sen sijaan lattiat ovat kylmät. Perusta on eristämätön, joten lattialämmitys ei ollut vaihtoehto minulle. Onnea!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.