4 499 lukukertaa ·
22 vastausta
4k lukukertaa
22 vastausta
Kattoläpivienti huopakattoon
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 409 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 409 viestiä
Etsin muististani, mutta en voi muistaa nähneeni sellaista, sillä tuulettimet "yleensä" ovat kanavan (spiraaliputki) päällä. Tässä näyttää siltä, että laatikon tilavuuden kasvu toimii äänieristyksenä, tai ainakin tulkitsen sen niin.
Jos haluat ostaa tämän tuulettimen, ehdotan (mikä se nyt olisi arvoltaan
), että ostat koko paketin ja otat yhteyttä myyjään asennuksen/toiminnan osalta. Tiivistys ulkopuolella on joka tapauksessa helppo homma, kunhan löydät jonkun, joka on valmis ottamaan sen tehdäkseen.
(kirjoitin uudelleen, koska ymmärsin väärin)
Jos haluat ostaa tämän tuulettimen, ehdotan (mikä se nyt olisi arvoltaan
(kirjoitin uudelleen, koska ymmärsin väärin)
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 409 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 409 viestiä
En oikein ymmärrä ongelmaa, laatikonhan voi asentaa todella korkealle tarvittaessa, jopa katon yläpuolelle jos se ei millään muuten onnistu. Kallraspjäll ei vie montaa cm tilaa, joten ainoastaan suodattimen pidike vie korkeutta, ja ilman tuuletinta sen ei pitäisi tarvita niin paljon tilaa, ajattelen.
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 8 046 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 8 046 viestiä
Ehkä se on tietämättömyyteni, joka saa minut tuntemaan, että kaikki osat täytyy sovittaa millintarkasti katon läpi ilman mahdollisuutta säätää tai joustaa.
Katto ulkoa sisäänpäin:
kattohuopa
Alushuopa
23 mm raakapontti
50-60 mm ilmarako
Eristys 250 mm
Raakapontti 17 mm
Sisäkatto 11 mm
Koska katon kaltevuus on minimaalinen, laatikko laskeutuu vain 10-20 mm alaspäin ilmarakoon.
Katto ulkoa sisäänpäin:
kattohuopa
Alushuopa
23 mm raakapontti
50-60 mm ilmarako
Eristys 250 mm
Raakapontti 17 mm
Sisäkatto 11 mm
Koska katon kaltevuus on minimaalinen, laatikko laskeutuu vain 10-20 mm alaspäin ilmarakoon.
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 8 046 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 8 046 viestiä
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 409 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 409 viestiä
Saatan olla optimisti, mutta en usko, että tässä on mitään millimetrimittoja, harvoin on sellaista ventissä, mutta eihän tämä myöskään ole mikään pieni projekti. Koska sisäosa on tärkein, on kai parasta aloittaa sieltä ja työskennellä ylöspäin, niin mikään ei voi mennä pieleen. Jos ei ole 100% varmuutta, viimeiset aukot yleensä täyttyvät vasta kun tuotteet ovat käsissä, näin on kokemukseni mukaan.
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 8 046 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 8 046 viestiä
Mm juuri niin. Pitää tutkia vähän lisää. Mutta pelkkä kåpa, moottori ja trumma maksaa tuskin 30k, joten haluaa olla vähän perillä siitä, että se toimii.
minulla on myös siellä jossain kattosääntö
minulla on myös siellä jossain kattosääntö
Klikkaa tästä vastataksesi

