61 839 lukukertaa ·
190 vastausta
62k lukukertaa
190 vastausta
Käsityöläinen huolimaton?
Jos tapaamme sovittelussa tai virheet korjataan, asia on pois päiväjärjestyksestä. Toivottavasti niin tapahtuu! Eihän kyse ole suurista summista, mutta periaatekysymys. Lisäksi pahentaisin ehdottomasti tilannetta, jos alkaisin korjata sitä itse, kierrän ruuvit aina väärään suuntaan... pitäisi hankkia ruuvinväännin. Katsotaan, tuleeko niin tehtyä.
hän menee konkurssiin jos se menisi oikeuteen se ei ole edes kokeilemisen arvoinenKarinsbostadsrätt sanoi:
Jos päädymme sovintoon tai virheet korjataan, asia on pois maailmasta. Toivottavasti niin tapahtuu! Eiväthän ne ole suuria summia, mutta hieman periaatekysymys. Lisäksi varmasti pahentaisin tilannetta, jos yrittäisin hoitaa sen itse, käännän aina väärään suuntaan... pitäisikin hankkia ruuvinväännin. Katsotaan, käykö niin.
Heij83
Runkorakentaja
· Västra Götaland
· 1 037 viestiä
Heij83
Runkorakentaja
- Västra Götaland
- 1 037 viestiä
Huokaus.
Ikävää nähdä tällaista, mutta parasta on, että se tuskin maksaa mitään korjata ja tehdä oikein. Muutama ruuvi kynnyksessä, oven lyhennys ja kumitiiviste astianpesukoneeseen. Jos olisit naapurini, se olisi vienyt minulta 1 tunnin.
Jo olisi ok ripustaa tämä henkilö. En halua olla ennakkoluuloinen, mutta hänellä on varmasti joitakin konkurssit takanaan...
Ikävää nähdä tällaista, mutta parasta on, että se tuskin maksaa mitään korjata ja tehdä oikein. Muutama ruuvi kynnyksessä, oven lyhennys ja kumitiiviste astianpesukoneeseen. Jos olisit naapurini, se olisi vienyt minulta 1 tunnin.
Jo olisi ok ripustaa tämä henkilö. En halua olla ennakkoluuloinen, mutta hänellä on varmasti joitakin konkurssit takanaan...
...Ei suuret rahat ei, mutta hankalaa ja odotin ammattimaista työtä, koska olen 100% kömpelö mitä tulee puutöihin. Se on vähän periaatekysymys, kyllä se on vain vähän kynnyksiä ja huojuvia lattioita ja lattialistoja seinillä jne., mutta niin monta huolimattomuusvirhettä. Tunsin itseni liian tarkaksi, mutta niin ei ole. Jos myyn asunnon, sen on oltava hyvässä kunnossa.
Kyseinen käsityöläinen on hyvä ihminen, ehkä vain valinnut väärän ammatin.
Luulin, ettei kukaan vastaisi tähän ketjuun
Sain paljon vinkkejä, neuvoja ja vahvistusta siitä, ettei se ole ok suoritettu.
Kyseinen käsityöläinen on hyvä ihminen, ehkä vain valinnut väärän ammatin.
Luulin, ettei kukaan vastaisi tähän ketjuun
Kirjoita arvostelu Eniro ja Google. Mielellään kuvien kanssa, jotta saat sen korjattua.Karinsbostadsrätt sanoi:
Se on yhden miehen yritys, ja elämäni suurin virhe on tässä. Työ on maksettu, huomasin virheet jälkikäteen. Nyt pyydän korjauksia, eikä se ole täysin sujuvaa. Olin keskittynyt muihin asioihin työn aikana (työ jne.) ja iloinen, että siitä tuli kaunis, joten en ajatellut tehdä kunnollista tarkastusta. Opin läksyni!! Olen aiemmin oppinut, etten osta autoja kavereilta, nyt opin tämän. On hienoa saada oppia, vaikka se on myös hankalaa.
Kynnys on pahin mitä olen nähnyt. Olen itse alkanut kiinnittää kynnyksiä kaksipuolisella teipillä. Täysin ruuvittomasti ja sen voi irrottaa vahingoittamatta tarvittaessa. Kaikki kynnykset pysyvät.