En olisi IKINÄ hyväksynyt tätä. IKINÄ. Tämä ei ole käsityöläinen, joka on tehnyt..
Astianpesukoneen ruuvi… yleensä ruuvataan ylöspäin, mutta jos ruuvi täytyy mennä sivulle, niin silloin kannattaa harkita välipalaa tai vastaavaa.
Kynnyslistan ruuvit näyttävät kuin joku olisi rakentanut majan…
Että joku voi jättää sen näin, riippumatta siitä, onko käsityöläinen vai ei, on minulle mahdotonta ymmärtää.
Kuinka moni, joka pyytää apua ja saa roskaa jälkeensä, koska joku on töpeksinyt, voi miettiä…
Sitten hän on hakannut kynnyksen niin, että maali on raaputunut pois. Sitten täytyy tietysti maalata jälkikäteen….
Miksi ruuvataan ruuvit ylöspäin? Olen erittäin tietämätön ruuveista ja asioista… kiitos selityksestä. Olen kirjoittamassa palautetta käsityöläiselle, liitän selkeät kuvat ja mitä huomautettavaa minulla on.
Se saattaa löytyä eri tavoilla, mutta ne, jotka olen asentanut, on ruuvattu kiinni työtasoon. Sitten se saattaa olla mahdotonta eri syistä. Ikeassa on kulmarauta muoviklipsillä.
mutta kynnys vie silti voiton…
lattialla lieden takana mielestäni ei ole suurta merkitystä, kunhan takana olevat pyörät/jalat eivät mene reunojen ulkopuolelle ja että se ei kallistu taaksepäin.
Se voi olla eri tavoilla, mutta ne, jotka olen asentanut, on kiinnitetty pöytälevyyn. Sitten se voi olla mahdotonta eri syistä. Ikeassa on kulmarauta, jossa on muovikiinnikkeet.
mutta kynnys voittaa silti…
lattian takana olevan lieden merkitys on vähäisempi niin kauan kuin pyörät/jalat takana eivät ole ulkona ja ettei se kallistu taaksepäin.
Kiitos! Erittäin arvokasta tietoa. Kynnykset olivat ennen lukemista, mutta ne olivat kuitenkin kunnossa. Nyt ruuvien, halkeamien, kuoriutuvan värin kanssa... Nyt mietin lisäksi, pitäisikö minun tarkistaa kaikkien listojen takana, koska näyttää siltä, että monissa paikoissa seinään on vain 1-3 mm etäisyys. Mitä riskejä se aiheuttaa? Tiedätkö sen? Tai joku muu?
uskoisin, että siellä on kylpyhuone, siksi korkea kynnys
toinen kynnys on eteisen ja olohuoneen välillä, se leveä. Toinen keittiön ja eteisen välillä. Jälkikäteen ajatellen, miksi en ohjeistanut laittamaan lattiaa ilman kynnystä keittiön ja eteisen välille? Ajattelin, että ammattilainen hoitaisi sen nätisti, mutta näen oman vastuuni tässä asiassa. Ensi kerralla minulla on erittäin selkeä tarkistuslista jokaisesta yksityiskohdasta, jotta ei tule väärinkäsityksiä tai virheitä.
Silmistäni vuotaa verta kun näen kynnyksiin käytetyt ruuvit.
Ang. Lattia: Puu on elävä materiaali ja sen täytyy voida liikkua vuodenaikojen mukaan, koska se kutistuu ja turpoaa. Jos etäisyys johonkin kiinteään, kuten seinään, on liian pieni, lattia ei voi liikkua sivusuunnassa kuten se haluaa, ja silloin se alkaa painaa ylöspäin. Tuloksena voi olla epätasainen lattia, aaltoilua jne. Mutta tämä on perustietoa puun kanssa tekemisissä olevalle, ja epäilemättä jotain, jonka "tekijän pitää tietää".
Soita yrityksen vastuuhenkilölle. Jos he lähettävät saman käsityöläisen, sano ei. Tämä on kaiken arvostelun alapuolella.
yksi kynnys on hallin ja olohuoneen välillä, se leveä. Toinen on keittiön ja hallin välillä. Jälkikäteen ajateltuna, miksi en ohjeistanut asentamaan lattiaa ilman kynnystä hallin ja keittiön väliin? Ajattelin, että ammattilainen tekisi sen tyylikkäästi, mutta näen omat vastuuni tässä asiassa. Ensi kerralla minulla on supertarkka tarkistuslista jokaisesta yksityiskohdasta, jotta vältytään väärinkäsityksiltä ja virheiltä. [kuva] [kuva]
vaalea "kynnys" näyttää osalta vanhaa työtasoa....
on vaikeampaa asentaa lattia ilman kynnyksiä, koska se vaatii valtavasti, että etäisyys seinään ja muihin asioihin on oikea.
jos on liian pieni etäisyys, lattiat alkavat nousta. Ehkä sitä ei aina huomaa, mutta sen huomaa kävellessä.
jos on liian suuri etäisyys, niin näkee raon listan ja lattian välillä, kun lattia kutistuu.
en ole edes käsityöläinen, mutta en olisi koskaan harkinnut käyttäväni sellaisia ruuveja... Kauheaa.
mitä tulee astianpesukoneeseen, olisin ainakin ilmoittanut, miten asiat menisivät sille, jolle tein työtä ennen kuin asensin sen.
Kiitos! Ymmärrän, että koko lattian tekeminen ei ole helppoa, mutta ennen asuin talossa, jossa oli 75 neliömetriä lattiaa integroidulla keittiö-olohuone-eteisellä yhdellä kerroksella. Ammattilaiset varmaan hoitavat sellaiset. Kadun, etten ajatellut pyytää "kokonaista" lattiaa, mutta sille ei voi mitään. Täytyy ainakin varmistaa, että kynnys on kunnossa.
Se on yhden miehen yritys ja elämäni suurin virhe on täällä. Työ on maksettu, huomasin virheet jälkikäteen. Nyt vaadin korjauksia, eikä se ole täysin kitkatonta. Olin keskittynyt muihin asioihin työn aikana (työt jne) ja olin iloinen, että se tuli hienoksi, joten en ajatellut tehdä perusteellista tarkastusta. Opin läksyni!! Olen aiemmin oppinut, etten osta autoja kavereilta, nyt opin tämän. Oppiminen on hyvä asia, vaikka se onkin joskus hankalaa.
Se on yhden miehen yritys ja elämäni suurin virhe on tässä. Työ on maksettu, huomasin virheet jälkikäteen.
Se tekee siitä paljon hankalampaa.
Jos hän (oletan että hän on mies) ei tule korjaamaan tätä ja pitää tätä hyväksyttävänä tuloksena, kysy häneltä, onko hänelle ok, että julkaiset yrityksen nimen ja linkin heidän verkkosivulleen (jos heillä on sellainen), sillä sehän on hyvää mainostusta, jos hän on tyytyväinen tulokseen.
Jos hän ei korjaa sitä, julkaise silti varoitusyrityksestä!
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.