lärjungen
A andersmc sanoi:
Se on silti firman vika. He ovat vastuussa, jopa epäonnistuneista työntekijöistään.

Jos he eivät ole täysin varmoja siitä, että työntekijä tekee hyvää työtä, heidän on vain lähetettävä sinne joku tarkistamaan. Vaikka he olisivat varmoja, he voivat kysyä asiakkaalta, onko hän tyytyväinen.
Tietenkin firma on vastuussa. En usko, että vihjaan mitään muuta :thinking:

Bölebon Bölebon sanoi:
Miten voi olla näkemättä, että kupla on aivan vinossa. Miksi käyttää vatupassia, jos ei seuraa kuplaa???
Siis se voi vaikuttaa itsestäänselvältä, mutta kaltaiseni noviisit eivät aina tiedä, millaisia marginaaleja kuplalla vatupassissa tulisi olla tietyissä tilanteissa. Joskus marginaalia on. Siksi palkkaamme ammattilaisia. Mukavaa päivää!

• Tykkään
Roger Fundin ja 2 muuta
  • Laddar…
S
Viktor.J Viktor.J sanoi:
en yleensä pidä tämänkaltaisista kommenteista.
Mutta heitä ulos hänet, nuo ruuvit lattiaan/kynnyslaudalle ärsyttävät minua valtavasti ja osoittavat täydellistä ymmärtämättömyyttä ja kiinnostuksen puutetta työtä kohtaan, että se on mieletöntä.
Heitä ulos hänet on kyseessä. 10 vuoden aikana ammattilaiskirvesmiehenä en ole nähnyt naispuolista kirvesmiestä. Sama määrä vuosia enkä ole käyttänyt sanaa hen.

• Tykkään
SonnyListon
  • Laddar…
S Snicklas sanoi:
Heitä ulos, hän on. Kymmenen vuoden aikana ammattipuuseppänä en ole nähnyt yhtään naispuuseppää. Samana aikana en ole myöskään käyttänyt sanaa hen.
Toivon todella, että näet pian ensimmäisen naispuuseppäsi, niitä on oikeasti olemassa. Minun kokemukseni naispuolisista käsityöläisistä on, että he ovat yleensä tarkempia kuin miespuoliset kollegansa :cool:

• Tykkään
Roger Fundin ja 5 muuta
  • Laddar…
C
U Uffe A sanoi:
Kokemukseni naiskäsityöläisistä on, että he ovat yleensä tarkempia kuin mieskollegansa :cool:
Se puolestaan viittaa siihen, että tässä tapauksessa kyseessä on "hän" :rofl:

• Haha
  • Tykkään
Roger Fundin ja 6 muuta
  • Laddar…
S Snicklas sanoi:
Heitä hänet ulos. Ammattipuuseppänä 10 vuoden aikana en ole nähnyt naispuuseppää. Samassa ajassa en myöskään ole käyttänyt sanaa hen.
Tärkeä input….

Karinsbostadsrätt Karinsbostadsrätt sanoi:
Ajattelen, että käsityöläisen täytyy maksaa osa summasta takaisin, niin se ratkeaa. Katsotaan. En halua aiheuttaa kenellekään konkurssia, henkilökohtaista tragediaa.
Henkilökohtainen strategia tarkoitit kai?

• Tykkään
SonnyListon
  • Laddar…
S Screew sanoi:
Lieden takana on varmaan ok, mutta ei kaunista. En olisi tehnyt niin...
Vaikea pitää seinä puhtaana risaisilla reunoilla ja syvissä lokeroissa
Kuka on kytkenyt liedellä? Voi olla jäykkä kaapeli - sen pitäisi olla joustava liitäntäjohto, jotta se on helppo vetää esiin liedelle siivousta yms. varten.
TÄRKEINTÄ on, että kaapeli on kunnolla kiinni, tulee olla kunnolla kiinni molemmissa päissä vetovaimennuksilla.

• Tykkään
Roger Fundin
  • Laddar…
Päivitys, nyt olen jättänyt ilmoituksen ARN:lle, pyydän palautusta tietylle summalle. Käsittelyaika on melko pitkä, mutta kun päätös tulee, ilmoitan mitä se on. Sillä aikaa korjaan virheet avun avulla.

• Tykkään
Roger Fundin ja 4 muuta
  • Laddar…
Onnea matkaan, mutta on suuri riski, että hantverkare ei välitä pätkääkään siitä, mitä ARN sanoo. Toivottavasti hänen virheensä korjaaminen ei tule liian kalliiksi.

• Tykkään
Roger Fundin ja 2 muuta
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Onnea, mutta riski on suuri, että hantverkare ei välitä tippaakaan siitä, mitä ARN sanoo. Toivottavasti hänen virheidensä korjaaminen ei tule liian kalliiksi.
Kiitos! Se ei ole iso summa, nyt on enimmäkseen periaate. Hantverkare tuli korjaamaan virheitä ja teki asiat sen sijaan huonommaksi. ARN voi mustalla listalla yritykset. Lisäksi olen itse asiassa tarkistanut asian juristin kanssa, summa, jonka haluan takaisin, on erittäin kohtuullinen ja olen kuluttajaoikeuden puolella.

Katsotaan, toivottavasti kukaan muu noviisi remontoinnissa kuten minä, joka tilaa työn yritykseltä varmistaakseen osaamisen, ei joudu kohtaamaan samaa asiaa.

• Tykkään
Roger Fundin ja 2 muuta
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.