61 839 lukukertaa ·
190 vastausta
62k lukukertaa
190 vastausta
Käsityöläinen huolimaton?
Tietenkin firma on vastuussa. En usko, että vihjaan mitään muutaA andersmc sanoi:
Siis se voi vaikuttaa itsestäänselvältä, mutta kaltaiseni noviisit eivät aina tiedä, millaisia marginaaleja kuplalla vatupassissa tulisi olla tietyissä tilanteissa. Joskus marginaalia on. Siksi palkkaamme ammattilaisia. Mukavaa päivää!Bölebon sanoi:
Heitä ulos hänet on kyseessä. 10 vuoden aikana ammattilaiskirvesmiehenä en ole nähnyt naispuolista kirvesmiestä. Sama määrä vuosia enkä ole käyttänyt sanaa hen.Viktor.J sanoi:
Toivon todella, että näet pian ensimmäisen naispuuseppäsi, niitä on oikeasti olemassa. Minun kokemukseni naispuolisista käsityöläisistä on, että he ovat yleensä tarkempia kuin miespuoliset kollegansaS Snicklas sanoi:
Vaikea pitää seinä puhtaana risaisilla reunoilla ja syvissä lokeroissaS Screew sanoi:
Kuka on kytkenyt liedellä? Voi olla jäykkä kaapeli - sen pitäisi olla joustava liitäntäjohto, jotta se on helppo vetää esiin liedelle siivousta yms. varten.
TÄRKEINTÄ on, että kaapeli on kunnolla kiinni, tulee olla kunnolla kiinni molemmissa päissä vetovaimennuksilla.
Päivitys, nyt olen jättänyt ilmoituksen ARN:lle, pyydän palautusta tietylle summalle. Käsittelyaika on melko pitkä, mutta kun päätös tulee, ilmoitan mitä se on. Sillä aikaa korjaan virheet avun avulla.
Kiitos! Se ei ole iso summa, nyt on enimmäkseen periaate. Hantverkare tuli korjaamaan virheitä ja teki asiat sen sijaan huonommaksi. ARN voi mustalla listalla yritykset. Lisäksi olen itse asiassa tarkistanut asian juristin kanssa, summa, jonka haluan takaisin, on erittäin kohtuullinen ja olen kuluttajaoikeuden puolella.Jonatan79 sanoi:
Katsotaan, toivottavasti kukaan muu noviisi remontoinnissa kuten minä, joka tilaa työn yritykseltä varmistaakseen osaamisen, ei joudu kohtaamaan samaa asiaa.
Klikkaa tästä vastataksesi