Hei,

tämä kysymys on noussut esiin aiemminkin hakujen perusteella, mutta on vaikeaa saada yksiselitteistä vastausta, ehkä siksi, että jokainen tapaus on erilainen.

Minulla on rinneratkaisu -79 rakennettu talo, jossa haluan poistaa seinän yläkerrasta. Yläpuolella on vintti ja kattotuolit ovat W-muotoisia, eli niissä on 4 vinotukea, talon leveys on noin 8 m.

Seinä, jonka haluan poistaa, on 45x70 ja siinä on rakennuslevy molemmin puolin. Tällainen seinä ei varmaankaan voi olla kantava, vai tulisiko minun tarkistaa asia rakennusinsinööriltä? Tarvitaanko rakennuslupa sisäseinän poistamiseen?

Ajattelin liittää mukaan kuvan, mutta miten hitossa se tehdään? En löytänyt mitään ohjetoimintoa...

F
 
Seinä ei ole kantava... ei noilla mitoilla... ja rakennuslupa ei...
 
Voin sitten yrittää selittää, miten lisäät kuvan.

Ensin sinun täytyy ladata kuva webpalvelimelle.

Sen jälkeen kirjoitat viestin ja lisäät kuvan käyttämällä nappia nappiriviltä.

Kun klikkaat yllä olevaa nappia, saat kaksi "tagia" - aloitustagin ja lopetustagin.

Näiden tagien väliin lisäät sen osoitteen, johon olet ladannut kuvasi webpalvelimelle. Sitten koodi näyttää tältä (sivuuta lihavoitu sana Code...):
Koodi:
[img]http://www.webhotellet.se/minBildPåEventuellHjärtvägg.jpg[/img]
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.