1 896 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Kaiverra urat manuaalisesti Lecaan
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 223 viestiä
Mikä menetelmä tai työkalu on paras esimerkiksi harvalaudoituksen tai naulalautojen upottamiseen muurattuun Lecaseinään? Ymmärrän, että minun on tehtävä se muutamassa paikassa kellarissa kiinnittääkseni hieman paneelia ja sileää ponttia.
Minun on siis luotava 28x70 mm ura ja sitten kiinnitettävä harvalaudoitus ruuvilla ja tulppalla samaan uraan. En halua käyttää leikkaavia teriä sisältäviä koneita, koska se on sisätiloissa ja Lecapöly ei ole toivottavaa. Mieluiten käsityökalu, siis.
Minun on siis luotava 28x70 mm ura ja sitten kiinnitettävä harvalaudoitus ruuvilla ja tulppalla samaan uraan. En halua käyttää leikkaavia teriä sisältäviä koneita, koska se on sisätiloissa ja Lecapöly ei ole toivottavaa. Mieluiten käsityökalu, siis.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 223 viestiä
Tarkoitat siis tylsä vehtasaha, jota ei jaksa kuitenkaan teroittaa? Toki; jos teet syvyysmerkinnän maalarinteipillä terään, se voi toimia hyvin. Pitäisikö sitä käyttää yhdistettynä talttaan, vai? Kaksi sahattua uraa ja sitten hakataan pois ne mitä on urien välissä?kocken66 sanoi:
Kuulostaa kunnianhimoiselta upottaa 28*70 spåntstalot cc600:lla. Oletan, ettet halua vähentää huonetilaa. Muuten helpoin tapa olisi kiinnittää talot lecaväleihin. Vaihtoehto on käyttää ohuempaa teräsrankaa lecan päällä ja sitten asentaa paneeli. En löydä juuri nyt, missä mitoissa stdplåtreglar löytyy, mutta tarkista tämä vaihtoehto.
Tiikerisaha kevytsoraharkko-terällä ???
Katso tämä sivu, ehkä antaa jonkin vinkin ...
http://www.maxit.se/2156
Katso tämä sivu, ehkä antaa jonkin vinkin ...
http://www.maxit.se/2156
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 223 viestiä
Kyse ei ole kovin suuresta määrästä koolauksia, ehkä 10-12 metriä, ja upottaminen on välttämätöntä, koska paneeli jatkuu eteenpäin jo rakennettuun seinään, jossa ovikarmit ovat aivan lähellä. En siis halua, että paneeli menee liian pitkälle ovikarmiin.ClasseClas sanoi:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 223 viestiä
Olen nyt kokeillut selkäsahaa ja se sujui aika hyvin. Se kuluttaa kovasti terää, mutta sillä ei ole niin väliä, koska saha oli jo loppuun käytetty. Hakkasin sitten irti kotitekoisella "talttalla", joka on tehty tasoraudasta. Etuna on kuitenkin, että poistettu materiaali putoaa suoraan alas sen sijaan, että pölyttäisi koko taloa.
Klikkaa tästä vastataksesi