Asennan ensimmäistä ikkunaani, kiinteä 130x130 cm. Siinä on esiasennetut Adjufix, 2 kpl per puoli sekä yksi ylhäällä ja alhaalla. Kun olin kiinnittämässä viimeistä kehysputkea oikealle ylös, onnistuin vääntää sen väärään suuntaan niin, että kierteet tuhoutuivat. Mitä ihmettä teen nyt?

Laiska puoli minussa miettii, riittäisikö, jos vain laitan ruuvin läpi ja antaa olla.
Rikkoutuneet kierteet ikkunan puitteessa, viistokuva lähellä puu- ja metallialuetta.
 
Laiska minussa olisi varmaan leikannut välikappaleen joka sopii väliin ja sitten ruuvannut sen paikoilleen..
 
  • Tykkään
Singenjören89 ja 1 muu
  • Laddar…
plåtrickard plåtrickard sanoi:
Den late i mig hade nog sågat till en distans som passar imellan och sedan skruvat..
Kiitos vastauksesta! Ajattelin laittaa välikappaleet, mutta luovuin siitä, kun ajattelin, että se saattaa pilata drevning:in. Mutta jonkin sahaaminen on parempi vaihtoehto, vaikuttaa siltä, että sen pitäisi toimia hyvin.
 
Olin porannut uuden reiän 5-10 cm vanhasta ja kiinnittänyt uuden adjufixin.
 
  • Tykkään
Singenjören89
  • Laddar…
Se olisi ollut viisasta, mutta valitettavasti se on lakattu puukarmi, joten sitä ei olisi voinut piilottaa. Vaimoni käyttää veto-oikeutta :)
 
Eivätkö essves-säätöruuvit ole hieman leveämpiä? Eli niin että voit kiinnittää ne suoraan adjufix-reikään?
 
Laita kiilat sen viereen ja vedä ruuvista. Koska ne ovat kiinteitä ikkunoita, minne niiden pitäisi mennä, kun lista ja smyygi ovat paikallaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.