Asennan ensimmäistä ikkunaani, kiinteä 130x130 cm. Siinä on esiasennetut Adjufix, 2 kpl per puoli sekä yksi ylhäällä ja alhaalla. Kun olin kiinnittämässä viimeistä kehysputkea oikealle ylös, onnistuin vääntää sen väärään suuntaan niin, että kierteet tuhoutuivat. Mitä ihmettä teen nyt?
Laiska puoli minussa miettii, riittäisikö, jos vain laitan ruuvin läpi ja antaa olla.
Den late i mig hade nog sågat till en distans som passar imellan och sedan skruvat..
Kiitos vastauksesta! Ajattelin laittaa välikappaleet, mutta luovuin siitä, kun ajattelin, että se saattaa pilata drevning:in. Mutta jonkin sahaaminen on parempi vaihtoehto, vaikuttaa siltä, että sen pitäisi toimia hyvin.