Olen erittäin epäileväinen siitä, että tämä on puusepän hyväksyttävää työtä. Tämä aiheuttaa paljon lisätyötä maalarille.

Tässä on joitakin esimerkkejä siitä, miltä se näyttää. Olen jo nostanut asian esimiestä kohtaan.

Kuuluhan asiaan, että mielestäni meidän pitäisi asentaa valmis katto tyyppiä Huntonit, mutta esimies vaati, että kipsilevyt olisivat paljon parempia.

Kuva katosta, jossa on epätasaisesti asennetut kipsilevyt ja kaksi reikää, osoittaa rakentamisen laadun ongelmia ja mahdollisia lisätöitä. Katto, jossa on kiinnitettyjä kipsilevyjä; näkyvillä ruuvien paikkoja ja metallirunko. Rakennusprojektin keskeneräinen vaihe. Kun asennettu kipsilevykatto, näkyvissä ruuvinrei'ät ja epätasaisuuksia, keskellä roikkuva johtopätkä, taustalla huoli työn laadusta. Katto, jossa on asennettu ripustuskisko ja näkyviä ruuveja; mahdollinen työmiehen virhe. Epätasaisesti asennettu kipsilevy, jossa näkyy puutteellinen viimeistely. Kuvassa myös näkyvissä putkia ja eristämätön kohta. Giposkattopaneelien asennus, kulmassa näkyy kattopaneelin ja seinän liittymä. Ruuvit näkyvissä, työ vaikuttaa keskeneräiseltä. Gipsskivien epätasaiset leikkaus- ja kiinnityssaumat, joissa näkyy ruuvijälkiä ja huono asennus, aiheuttaen lisätyötä maalarille. Kattoon asennetut levyt, joissa on epätasainen leikkaus ja pintavaurioita, ja seinässä näkyvä sähköjohtojen aukko.

Se ei näyttänyt kovin hyvältä. Onko puuseppä ei ymmärtänyt, että gipsplank ei saumatasoiteta?

Ota tämä esille yrityksen kanssa, näin ei voi jättää työtä. Paljon ruuveja, liian syvälle vedettyjä ruuveja, halkeamia levyissä.

Olen ottanut sen esille työmaapäällikön kanssa, joka sanoo, että "sen hoitaa maalari", mikä ei ole mielestäni hyväksyttävää.

Meidän tulee siis pitää V-raot ennallaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.