Hei!

Kun olen katsellut hieman ympärilleni talossamme, olen huomannut, että höyrysulussa on joitakin puutteita. Käsitykseni on, että muovien pitäisi olla päällekkäin seinässä ja katossa, jotta se olisi tiivis. Meidän tapauksessamme näyttää siltä, että kaikissa seinä-kattokulmissa on avoin sauma ja ainoastaan kattolista tiivistää. Onko olemassa hyvä tapa korjata tämä? Katto koostuu enimmäkseen helmipontista, joka on suoraan muovin päällä, ja näin katto-seinä -saumassa on kanavat, jotka menevät suoraan vintille, oletan. En oikeastaan halua purkaa seiniä ja kattoa, vaan tehdä se tiiviiksi katon reunaa pitkin, kuinka teen tämän? Olen myös huomannut pientä kosteutta yläpohjassa, joten se todennäköisesti johtuu tästä, mitä luulette?

Kiitollinen vinkeistä!

ystävällisin terveisin Andreas
 
Jos höyrynsulku on tiivistämätön, kosteus voi johtua siitä. Valitettavasti ongelmallesi ei ole yksinkertaista ratkaisua, huono höyrynsulku on korjattava, muuten tulee ongelmia. Vaihtoehtoisesti voit tuulettaa erittäin paljon, mutta se ei ole halpaa :'(
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.