Ne L-listat, jotka löydän kaupasta, ovat valitettavasti pyöristettyjä. Minulla on käsiyläjyrsin, mutta en usko, että se voi auttaa minua, vai voiko? Minun täytyy jollain tapaa kiinnittää lista ja sitten jyrsiä se. En tiedä, voiko etäisyyden säädintä asettaa niin tiukasti kuin tämä pieni lista. En ole juurikaan käyttänyt käsiyläjyrsin, joten en tiedä, kuinka se voisi olla hyödyksi tässä tapauksessa.
En voi hioa tai höylätä käsin, koska täytyy olla korkea tarkkuus ja tehdä melko pitkiä pätkiä. Vinkkejä? (On olemassa tavel-listat ostettavaksi, mutta ne ovat niin kalliita, että ne eivät ole vaihtoehto)
Sinulla ei ole pääsyä klyvsåg? Voit sitten asettaa sen laudalle tai regel niin, että se lepää regelin/laudan reunan yli ja halkaista sekä listen että regelin/laudan. Silloin terä tulee ylhäältä alas siihen valkoiseksi maalattuun puoleen ja sen ei pitäisi lyödä mitään lastuja. Se on varmasti erittäin huojuvaa jyrsiä jotain, mikä on niin kapea valitettavasti.
Haluatko suoran leikkauksen siihen, missä olet piirtänyt punaisen viivan? Kokeilisin pöytäsahaa tai höylää, vaikka voi olla hankalaa saada pala pysymään paikallaan, kun se menee höylän läpi. Pöytäsahalla pitäisi onnistua sujuvasti, jos se sahaa riittävän siististi.
L-luettelot, jotka löydän kaupasta, ovat valitettavasti pyöristettyjä. Minulla on jyrsinkone, mutta en usko, että se voi auttaa minua, vai voiko? Minun täytyy jotenkin kiinnittää lista, jotta sitten voin mennä ylitse jyrsinkoneella. En tiedä, voiko etäisyystyökalua asettaa niin tiukasti kuin tämä pieni lista vaatii. Käytän harvoin käsijyrsintä, joten en oikein tiedä, kuinka se voisi olla hyödyllinen tässä tapauksessa.
En voi hioa tai höylätä käsin, sillä minun täytyy olla erittäin tarkka, ja tehdä myös melko pitkiä pituuksia. Vinkkejä? (Voisi ostaa taululistoja, mutta ne ovat niin kalliita, ettei se ole vaihtoehto)
[kuva]
Sinun kannattaa kiinnittää lista johonkin lauta- tai vastaavaan, esim. kaksipuolisella teipillä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.