4 006 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Hienosäätöä vähän
Heippa
Olen työstämässä projektia, joka ennen oli toisella paikalla, mutta ilmeisesti siirretty http://forum.byggahus.se/socialt-pro...laegenhet.html
Ajattelin nyt heittää ilmoille kysymyksen/ajatuksen koskien päätyseinääni, johon olen ajatellut laittaa pari ikkunaa ja siten hieman keventää kantavia sääntöjä nykyisessä rakenteessa. Omasta mielestäni tämän pitäisi toimia. Ehdotuksia, näkemyksiä?
Olen työstämässä projektia, joka ennen oli toisella paikalla, mutta ilmeisesti siirretty http://forum.byggahus.se/socialt-pro...laegenhet.html
Ajattelin nyt heittää ilmoille kysymyksen/ajatuksen koskien päätyseinääni, johon olen ajatellut laittaa pari ikkunaa ja siten hieman keventää kantavia sääntöjä nykyisessä rakenteessa. Omasta mielestäni tämän pitäisi toimia. Ehdotuksia, näkemyksiä?
ensimmäinen ajatukseni on, mitä on alimman palkin alla?
vaihto itsessään näyttää toimivan, kun siirrät voiman alaspäin.
mutta lisäät paljon enemmän painoa alemman palkin keskelle
ikkunoiden takia, mitä siinä ei ollut aiemmin.
/ Linus
vaihto itsessään näyttää toimivan, kun siirrät voiman alaspäin.
mutta lisäät paljon enemmän painoa alemman palkin keskelle
ikkunoiden takia, mitä siinä ei ollut aiemmin.
/ Linus
Kiitos pohdinnoista pojat. Voin lyhyesti kertoa, että alimmainen sääntö on, että siinä on seisovia paksuja tukkeja noin 120 cm etäisyydellä toisistaan. Joten sen alla on runsaasti tukea, siksi en piirustanut sitä, mikä oli alla. Olen juuri alkanut toteutuksen ja olen melkein valmis. Tuntuu siltä, että se toimii hyvin ja rakennus on vielä pystyssä.
/Andreas
/Andreas
Mikä toiminto vinotuilla oli tarkoitus olla vintin portin kohdalla vanhassa toteutuksessa?
Tämä sivuttaistuki katoaa ainakin uudessa ehdotuksessa...
Mutta ei ole varmaa, että tuille oli muitakaan suoria syitä, joskus rakennetaan tietyllä tavalla, koska "täytyy olla näin" tai koska "se on näin hieno" ...
Tämä sivuttaistuki katoaa ainakin uudessa ehdotuksessa...
Mutta ei ole varmaa, että tuille oli muitakaan suoria syitä, joskus rakennetaan tietyllä tavalla, koska "täytyy olla näin" tai koska "se on näin hieno" ...
Klikkaa tästä vastataksesi