62 077 lukukertaa ·
190 vastausta
62k lukukertaa
190 vastausta
Käsityöläinen huolimaton?
Talon omistaja
· 3 348 viestiä
Tämä oli niin surkeasti tehty, että melkein uskoo, että käsityöläisellä on ollut OIKEASTI huono päivä. Kun minun pitää ruuvata tai naulata jotain kotona, melkein hikoilee, jos en löydä samanlaisia nauloja/ruuveja, ja se voi olla paikassa, jossa ne eivät edes näy ja eivät siis todella vaikuta mihinkään. Ja minä olen ensihoitaja.
Toivottavasti saat kaiken korjattua, Karin, tuo ei ole ok. Ei tarvitse olla puuseppä nähdäkseen sen. Plus-pisteitä pöllö-vertauksestasi, usein tuntee juuri niin. Mutta tämä foorumi on huippu!
Toivottavasti saat kaiken korjattua, Karin, tuo ei ole ok. Ei tarvitse olla puuseppä nähdäkseen sen. Plus-pisteitä pöllö-vertauksestasi, usein tuntee juuri niin. Mutta tämä foorumi on huippu!
Olen selannut ketjun läpi. Älä enää pyydä anteeksi, ettet osaa tätä! Olet ostanut palvelun, jonkun tarkoitus oli tarjota asiantuntemustaan ja kokemustaan sekä halua tehdä hyvä työ. Jos sinulla on tunne mukana, sen pitäisi olla viha! Mielestäni näytät erittäin hyvää tietämystä siitä, miten haluat sen saada ja miten odotit, että se olisi tehty. Se on ainoa tieto, mitä sinun asiakkaana pitäisi tarvita! Toivon, että asia järjestyy sinun kohdallasi ja ettet joudu maksamaan senttiäkään tästä täysin kelvottomasta työstä! Olen aivan varma, että olisit itse voinut kiinnittää kynnyksen paremmin kuin ns. puuseppä on tehnyt, mutta sinun ei pitäisi joutua tehdä sitä, koska päätit ostaa palvelun. Pysy lujana!Karinsbostadsrätt sanoi:
Oh wow, kiitos! Yes! NYT lähetän sähköpostin käsityöläiselle! Katsotaan mitä tapahtuu!Axelida sanoi:
Olen selannut ketjun läpi. Sinun ei pitäisi pyytää anteeksi sitä, että et osaa tätä! Olet ostanut palvelun joltakin, jota luulit tietäväsi ja jolla oli halu tehdä hyvää työtä. Jos sinulla on tunteita mukana, sen pitäisi olla vihaa! Mielestäni osoitat erittäin hyvää ymmärrystä siitä, kuinka haluat sen olevan ja olisit odottanut, että se onnistuisi: se on ainoa tieto, joka sinun asiakkaana tarvitsee omata! Toivon todella, että asiasi järjestyy ja että sinun ei tarvitse maksaa penniäkään tästä täysin ala-arvoisesta työstä! Olen varma, että olisit itsekin pystynyt kiinnittämään kynnyksen paremmin kuin tämä ns. kirvesmies on tehnyt, mutta sinun ei pitäisi joutua sitä tekemään, valitsithan kuitenkin ostaa palvelun. Pidä puolesi!
kyllä, erityisesti sitoutuminen.M mawno sanoi:
KUKAAN ei voi olla niin surkea riippumatta puusepän koulutuksesta tai ei, että uskoo sen olevan järkevä tapa tehdä se.
Kyseessä on henkilö, joka täysin välittää siitä, millainen lopputulos tulee olemaan ja haluaa vain päästä siitä eroon.
Se ei ole täysin kitkaton tilanne. Nyt olen ollut yhteydessä käsityöläiseen. Odotan vastausta.M Mortsken sanoi:
Super klapphatten joka on ollut asunnossasi töissä?
Korjaus huolimattomuudesta ei ole kyse, pikemminkin enemmän huolimattomuutta korjattu!
A blind horse in a cave olisi tehnyt työn paremmin.
Ota sinne joku, joka ymmärtää mitä hän tekee, ja lähetä lasku ensimmäiselle pajaselle.
Korjaus huolimattomuudesta ei ole kyse, pikemminkin enemmän huolimattomuutta korjattu!
A blind horse in a cave olisi tehnyt työn paremmin.
Ota sinne joku, joka ymmärtää mitä hän tekee, ja lähetä lasku ensimmäiselle pajaselle.
Fairlane
Jäsen
· Stockholms Län
· 17 873 viestiä
Fairlane
Jäsen
- Stockholms Län
- 17 873 viestiä
Rehellisesti sanottuna et voi oikeastaan pahentaa tilannetta. Kun käännät väärään suuntaan, ei tapahdu mitään vaarallista. Ruuvia ei vain mene sisään, vaan se tulee ulos, riippumatta siitä käytätkö ruuvimeisseliä tai porakonetta.Karinsbostadsrätt sanoi:
Jos osaat avata purkin, voit oppia ruuvaamaan oikeaan suuntaan, ja vaikka se välillä menisikin väärään suuntaan, ei sillä ole väliä.
Olen tehnyt remonttia ja lapset ovat kysyneet, voivatko auttaa (pienet lapset), ja pienellä ohjauksella tulos on selvästi parempaa kuin tuo. Jos haluat kokeilla itse, saat ohjausta täällä foorumilla, ja teet varmasti valtavan paljon paremman työn kuin mitä olet esittänyt.
Onko täällä kukaan, joka osaisi tunnistaa, millainen ruuvi tämä on? Näyttää siltä, että siinä on jonkinlainen kumitiiviste alla, mutta en ole koskaan nähnyt samanlaista. Ainoa mielikuva, jonka voin saada, on muovikattopuhallus, mutta silloin olemme todella kaukana.Karinsbostadsrätt sanoi:
Helvetti lopetin lukemisen heti kun näin ruuvit kynnyksessä, perkele ollut työmailla apraka venäläisten kanssa jotka oli pirun taitavampia ja ne ei suoraan sanottuna olleet erityisen taitavia mutta näyttivät selvästi paremmilta kuin tuo...
Hei! Nuo lattian kynnykset näyttävät aivan hulluilta, en olisi koskaan hyväksynyt sellaista "työtä".. Minä ja mieheni olemme kaksi iloista amatööriä, jotka ryhdyimme vaihtamaan talon kaikki kynnykset jokin aika sitten, ja teimme huomattavasti paremman työn kuin tuo!
Vaatikaa, että tämä ns. "käsityöläinen" tulee takaisin ja tekee oikein, ei ole niin vaikeaa tehdä kunnollista työtä!
Stopp! Ensin pyydä jotakuta, jolla on taitoa, tarkistamaan, että saranat ovat kunnolla kiinni. Jos ovi kallistuu ulospäin, se voi myös viitata siihen, että ylin sarana on hieman löysällä ... ja se on huomattavasti helpompi korjata kuin lyhentää ovea.Karinsbostadsrätt sanoi: