Rejäl sanoi:
Puu ei saa olla kosketuksissa betonin kanssa, sillä se mätänee, joten heidän on joko sahattava paneeli tai purettava se.
Onko se niin?
 
P
C CharlesZidler sanoi:
Onko näin?
Kyllä.
 
C CharlesZidler sanoi:
Niin, mutta sitten se on kuitenkin ok, ei sitä niin hyvin tunne. Ajattelin vain, että se vaikutti vähän hassulta.
Mutta ajattelin, että heidän täytyy poistaa knutbrädor? Muuten niitä ei käytännössä voi koskaan vaihtaa.
Ei se ole ok.

Paneeli täytyy poistaa ja sitten täytyy asentaa jotain, joka muodostaa valumuotin, sitten voi kaataa betonia.
 
  • Tykkään
Andreas.
  • Laddar…
P
Kun paneeli on poistettu, he joutuvat korvaamaan kuvan näkyvän uritetun L-elementin.
 
Valaminen siirrettiin ja nyt paneeli on sahattu pois, mutta se pitää silti peittää jollakin muulla, ymmärtääkseni, jotta ei valeta suoraan syltä vasten?
Sitten se nurkkalauta, mutta ne varmaan poistavat sen sitten valun jälkeen.
 
  • Sininen ulkoseinä, osittain avosahattu lauta; maassa betoniverkko ja vaalea eristelevy. Seinässä kiertynyt letku.
  • Sininen puupaneeli leikattu, näkyy raudoitus ja styroksi. Ympäröivät puitteet likaiset, ketjuja ja rakennusmateriaalit taustalla.
Mikään puu ei saa olla kosketuksissa betonin kanssa. Miten tehdä rakennusosien välillä, sitä pitäisi tietysti miettiä. Luultavasti laittaisin ohuen styrofoamin nykyisen talon ja valun väliin, ja kun se on valmis, voisi täällä käyttää pehmennettä.

Sininen paneeli pitäisi todennäköisesti poistaa ennen kuin jatkaa rakentamista.
 
P
C CharlesZidler sanoi:
Valu siirrettiin ja nyt paneeli on sahattu pois, mutta se täytyy silti peittää jollakin muulla jos olen ymmärtänyt oikein, jotta ei valuteta suoraan sokkelia vasten?
Sitten se siellä nurkkalauta, mutta ne voivat kai irrottaa sen sitten valun jälkeen.
Siinäpä se…
Kyllä sokkeli tarvitsee jotakin väliinsä ja betonin, esim. sokkelipaperi.
Raudoitus ei saa olla kosketuksessa solumuovin kanssa, vähintään peittokerroksen ympärillä raudoitusta pitäisi olla 30mm, tämä on erittäin tärkeää, jotta raudoitus ei ruostuisi sen laskettuna käyttöikänä!
 
Rejäl sanoi:
Katsos vaan…
Niin, sokkeli tarvitsee jotain itsensä ja betonin väliin esim. sokkelipaperia.
Raudoituksen ei tulisi olla kosketuksissa solumuovieristeen kanssa, raudoituksen minimipeitekerros on yleensä 30 mm, tämä on erittäin tärkeää, jotta raudoitus ei ruostuisi suunnitellun eliniän aikana!
Joten se ei voi/saa näyttää tältä?
 
  • Teräsverkko maalattuna laudalla, vieressä soraa. Paikoin ruosteinen ja epätasaisen näköinen. Rakennusprojekti näyttää keskeneräiseltä.
P
C CharlesZidler sanoi:
Joten sen ei voi/näyttää tältä?
Ehdottomasti ei vähintään 30 mm olisi hyvä olla 50 mm, jotta olisi marginaali.
 
Se on, kuten niin monet ovat jo todenneet, valitettavasti vain poistettava ja aloitettava alusta. Niin monien virheiden ja puutteiden kanssa en ainakaan minä uskaltaisi antaa sen, joka teki sen, jatkaa rakentamista...
 
P
C CharlesZidler sanoi:
Joten se ei voi/näytä tältä?
En voi nähdä mitään B-teräksiä palkkivahvikkeessa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko tämä ensimmäinen kerta, kun firma tekee valutyön?
 
  • Tykkään
Joak
  • Laddar…
Näyttää siltä, että kantelementtien välillä on todella paljon vuotoa.
Rakenteilla olevan betoniperustan kantelementtien väliset raot.
 
Stefan N Stefan N sanoi:
Onko tämä ensimmäinen kerta, kun firma tekee valu-työtä?
Toivottavasti ei, olen ostanut palvelun ja silloin toivoo, että he osaavat asiansa.
En aio kirjoittaa tänne, mikä firma on kyseessä, mutta sillä oli hyvät arvostelut.
 
Pitäisikö firman tehdä vain valutyö vai rakentaa myös loput?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.