Hei! Onko kukaan kokeillut Floore-lattialämmitystä kellarin matalaan huonekorkeuteen eristämättömällä laatalla?
[linkki]
Me laitettiin se keittiöön 14 vuotta sitten, olemassa olevan muovimaton päälle ja sitten laminaattilattia päälle. On toiminut hyvin kaikki nämä vuodet, ei mitään kummallista asentamisessa .
Me laitoimme sen keittiöön 14 vuotta sitten olemassa olevan muovimaton päälle ja sitten laminaattilattian päälle.
On toiminut hyvin kaikki nämä vuodet, ei mitään ongelmia asennuksessa
Kiitos, hienoa!
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.