V Villavilse sanoi:
Hei! Onko kukaan kokeillut Floore-lattialämmitystä kellarin matalaan huonekorkeuteen eristämättömällä laatalla?

[linkki]
Me laitettiin se keittiöön 14 vuotta sitten, olemassa olevan muovimaton päälle ja sitten laminaattilattia päälle. On toiminut hyvin kaikki nämä vuodet, ei mitään kummallista asentamisessa (y).
 
  • Tykkään
Villavilse
  • Laddar…
FredrikR FredrikR sanoi:
Me laitoimme sen keittiöön 14 vuotta sitten olemassa olevan muovimaton päälle ja sitten laminaattilattian päälle.
On toiminut hyvin kaikki nämä vuodet, ei mitään ongelmia asennuksessa (y)
Kiitos, hienoa!
 
  • Tykkään
FredrikR
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.