5 689 lukukertaa ·
14 vastausta
6k lukukertaa
14 vastausta
Eristää lattia kuistilla
En ollut täysin varma, että impat oli tarpeellinen, ajattelin laittaa tavallisia reglar. Mutta juuri ennen kuin aloitin rakentamisen, tuli rankkasateet loppukesällä ja kun näin, kuinka kosteaksi laatat muuttuivat, päätin käyttää impat.
En ole koskaan kuullut, että puutavara alkaa haista?
Onneksi minulla on kunnollinen ilmanvaihto sitten 🫡
En ole koskaan kuullut, että puutavara alkaa haista?
Onneksi minulla on kunnollinen ilmanvaihto sitten 🫡
Kosteus tulee maasta laattojen alta. Kuitenkin olihan se monsuunisade, joka tuli aikana, jolloin huomasin, että laatat kostuivat.
No, en usko, että salaojitus mukavuusalueen ympärillä on optimaalinen. Se on vain betonirunko koko huoneen ympärillä, jolle luultavasti on rakennettu seinät. Sitten täytetty hiekalla reunuksen sisäpuolella. Se ei alun perin ollut rakennettu lattiaa varten.
Siksi luovuin nopeasti ajatuksesta parketista/kokolattiamatosta.
No, en usko, että salaojitus mukavuusalueen ympärillä on optimaalinen. Se on vain betonirunko koko huoneen ympärillä, jolle luultavasti on rakennettu seinät. Sitten täytetty hiekalla reunuksen sisäpuolella. Se ei alun perin ollut rakennettu lattiaa varten.
Siksi luovuin nopeasti ajatuksesta parketista/kokolattiamatosta.
Jos on pienintäkään riskiä, että lattia kastuu alhaalta päin, ei pitäisi käyttää painekyllästettyä puutavaraa palkistossa. Tämä on tunnettu ongelma 80-luvun taloissa, kun käytettiin eristämätöntä laattaa maata vasten, joka painekyllästettyjen puiden kanssa kastuu, homehtuu ja aiheuttaa myrkyllisen ja vahvan hajun. Muutaman tunnin kuluttua tulee päänsärky.
Klikkaa tästä vastataksesi






