1 564 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Epätasaiset sokkelit
Ehkäpä niin, mutta siinä tapauksessa on hyvä kysyä myös siitä. Hän voi aivan yhtä hyvin pohtia, pitäisikö lattia vaihtaa ja onko jotain muuta huomioitavaa. Tai uudet listat. Tai jotain muuta.
Se ei ole mikään piilovirhe ainakaan, koska sen voi helposti havaita.
Se ei ole mikään piilovirhe ainakaan, koska sen voi helposti havaita.
Mietin mitä minun pitäisi tehdä.H Holmspel sanoi:
Pitäisikö minun ottaa yhteyttä yhdistykseen vai myyjään?
Onko se vika, jonka vanhat omistajat voivat olla tienneet?
Mikä on ongelma? Että ulkokulma rakoilee jiirissä? Vai että sokkelin alla on rako?
Jäsen
· Västernorrland
· 12 032 viestiä
Näyttäähän se melko normaalilta, kun joku harrastenikkari on asentanut lattian itse ja sahannut jalkalistat 99 kruunun sahalla. Pikatyö myyntiä varten. Mitä ruuveja he ovat käyttäneet, metalliruuveja?
Talon omistaja
· HISINGS BACKA
· 175 viestiä
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa, hyväksyä tilanne tai vaihtaa jalkalistat. Yhdistys ei ole vastuussa pintamateriaaleista ja ”virhe” näkyy selvästi tarkassa tarkastuksessa, joten myyjällä ei myöskään ole velvollisuuksia.
Yleisesti ottaen uskon, että suurin osa osakehuoneiston ostajista on tehnyt aivan liian huonon tarkastuksen siitä asunnosta, josta he ovat maksaneet miljoonia. Käsi sydämellä, kuinka moni meistä huuhteli vettä kaikista hanoista, avasi kaikki vaatekaapit, veti ulos keittiölaatikot, avasi jääkaapin, nosti mattoja, katsoi taulujen taakse tai siirsi kasveja ikkunalaudalla? Eihän sitä osta lipastoa Tori.fi:stä vetämättä laatikoita ulos, mutta huippukalliin asunnon taas kyllä.
Yleisesti ottaen uskon, että suurin osa osakehuoneiston ostajista on tehnyt aivan liian huonon tarkastuksen siitä asunnosta, josta he ovat maksaneet miljoonia. Käsi sydämellä, kuinka moni meistä huuhteli vettä kaikista hanoista, avasi kaikki vaatekaapit, veti ulos keittiölaatikot, avasi jääkaapin, nosti mattoja, katsoi taulujen taakse tai siirsi kasveja ikkunalaudalla? Eihän sitä osta lipastoa Tori.fi:stä vetämättä laatikoita ulos, mutta huippukalliin asunnon taas kyllä.
Klikkaa tästä vastataksesi