Talon lisäeristys tehtiin 15+ vuotta sitten ja silloin siihen lisättiin paneeli veistettyyn hirsiteemaan. Kolme 50-luvulta peräisin olevaa vyötä ovat siten poissa, ja rakennus näyttää omaan makuuni melko ankealta, kun seinät ovat niin yhtenäiset ilman mitään, mikä katkaisisi niiden yhtenäisyyden. Kuin kenkälaatikko.
Olen googlannut ja pohtinut itse hieman, mutta en keksi hyvää tapaa lisätä takaisin yksi tai kaksi vyötä. Käännyn siis tänne saadakseni ehdotuksia. Onko teillä ideoita?
Aiomme maalata huoltomaalilla lähitulevaisuudessa, ja samalla aion muuttaa ikkunoiden ympärillä olevat kehykset tyylikkäämmäksi suunnitteluksi. Samassa yhteydessä olisi hienoa saada aikaiseksi nämä vyöt.