Talon lisäeristys tehtiin 15+ vuotta sitten ja silloin siihen lisättiin paneeli veistettyyn hirsiteemaan. Kolme 50-luvulta peräisin olevaa vyötä ovat siten poissa, ja rakennus näyttää omaan makuuni melko ankealta, kun seinät ovat niin yhtenäiset ilman mitään, mikä katkaisisi niiden yhtenäisyyden. Kuin kenkälaatikko.

Olen googlannut ja pohtinut itse hieman, mutta en keksi hyvää tapaa lisätä takaisin yksi tai kaksi vyötä. Käännyn siis tänne saadakseni ehdotuksia. Onko teillä ideoita?

Aiomme maalata huoltomaalilla lähitulevaisuudessa, ja samalla aion muuttaa ikkunoiden ympärillä olevat kehykset tyylikkäämmäksi suunnitteluksi. Samassa yhteydessä olisi hienoa saada aikaiseksi nämä vyöt.
 
  • Punainen kaksikerroksinen talo, jossa on harmaa katto ja valkoiset ikkunanpielet, ulkopaneelit ja ilman arkkitehtonisia yksityiskohtia.
  • Punertava puupaneeliseinä, jossa on valkoiset ikkunanpuitteet. Paneelit ovat vanhahkoja ja jonkin verran kuluneita.
Mats-S
B Barkjanne sanoi:
Meidän talomme lisäeristettiin yli 15 vuotta sitten ja silloin siihen laitettiin paneeli sahatun hirren tyyliin. Kolme vyötä 50-luvulta ovat siten poissa ja talo näyttää melko rumalta mielestäni, kun seinät ovat niin yhtenäisiä ilman mitään, mikä katkaisee ne. Kengänlaatikko tavallaan.

Olen googlannut ja miettinyt itse hieman, mutta en keksi mitään hyvää tapaa saada vyötä tai kaksi siihen. Käännyn siksi tänne saadakseni joitain ehdotuksia. Onko teillä ideoita?

Maalaamme ylläpitovärjäyksen lähitulevaisuudessa, ja siinä yhteydessä aion muuttaa ikkunoiden reunat hieman tyylikkäämpään muotoiluun. Samalla olisi hienoa saada nämä vyöt kuntoon.
Ehkä voisit löytää jotain tältä sivustolta:
https://se.pinterest.com/sarajardstam/panel/
 
  • Tykkään
InsidersUnited
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.