1 959 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
bitumikate bitumikatteelle?
Hei, minulla on kuisti, jota ei ole pellitetty pariin vuoteen ja nyt ensimmäinen huopa vuotaa niin että raakapuupaneeli on hieman 'musta'. Pohdin vanhan huovan repimistä pois, mutta 'alku' peltikatolle (saumattu) on jo paikallaan, joten jos revin olemassa olevan huovan, minun pitää leikata se + mennä limittäin... Joten ajattelin, hmm... voinko yksinkertaisesti laittaa kaksinkertaisen huovan sen sijaan, että murehtisin saumaa, jonka saaminen voi olla vaikeaa.
Jos puu on ehtinyt vahingoittua, sinun täytyy repiä irti ja antaa sen kuivua. Muuten voi vain rakentaa kerros kerroksen päälle katonpäällysteen avulla ajan mittaan, jos niin haluat, luulen.
hmm, eikö riitä, että se on ilmastoitu alhaalta? Sää ei ole kovin loistava, vaikea saada mitään kuivumaan kun sataa 3-4 kertaa viikossa 
Puu ei kai ole suoraan vaurioitunut, se on normaalinkovaa, kun painaa ruuvimeisselillä/veitsellä. Toisaalta värjäytynyt.
Puu ei kai ole suoraan vaurioitunut, se on normaalinkovaa, kun painaa ruuvimeisselillä/veitsellä. Toisaalta värjäytynyt.
Viimeksi muokattu:
Niin kauan kuin se ei haise homeelta, sen pitäisi olla okei niin kuin kuvailet.
Klikkaa tästä vastataksesi