376 597 lukukertaa ·
138 vastausta
377k lukukertaa
138 vastausta
Betonitasopinnan valu - kuvia, kysymyksiä..
Makita on olemassa, se saattaisi toimia:LiMa sanoi:
http://katalog.essve.se/webspeed/ka...t_bid=V70&dokid=wc63672&katnr=2&katsektnr=324
Mutta ehkä sillä tulee liian karkea viimeistely?
Lainaus "Muottien, epätasaisuuksien ja reunojen tehokkaaseen hiontaan".
Jäsen
· Västra Götaland
· 970 viestiä
Fjordlund, vedä silikoninauha muottiin niin saat kevyesti pyöristetyn reunan.
Mistä löytää tämän vesi lasi materiaalin?
Olen muuten selvittänyt, missä oikea såpa myydään (se, joka mainitaan Finjan esitteessä), www.essemess.se
Pintani on nyt liian karkea, joten aion luultavasti tehdä sen uudelleen, vaikuttaa siltä, että timanttipaperi + vesi lasi on se, mitä tarvitaan saadakseni tavoittelemani kiiltävän pinnan.
Olen muuten selvittänyt, missä oikea såpa myydään (se, joka mainitaan Finjan esitteessä), www.essemess.se
Pintani on nyt liian karkea, joten aion luultavasti tehdä sen uudelleen, vaikuttaa siltä, että timanttipaperi + vesi lasi on se, mitä tarvitaan saadakseni tavoittelemani kiiltävän pinnan.
Voit ostaa vattenglas maalikaupasta!wireless2000 sanoi:Mistä löytää tämä vattenglas materiaali?
Olen muuten selvittänyt, mistä oikea saippua myydään (se, joka mainitaan Finjan esitteessä), www.essemess.se
Pintani nykyinen skiva on liian karkea, joten tulen todennäköisesti tekemään sen uudelleen, vaikuttaa siltä, että timanttipaperi + vattenglas on se, mitä tarvitaan saadakseni kiiltävä pinta, jota etsin.
Nyt ostettu vattenglas (kiitos anaitis). Miten käyttää? Ei lue mitään ja kaupan mies ei tiennyt mitään.
ongelma...
Teen kolme levyä.. Tehnyt kaksi niistä, ön ja passbit.
Nyt tein sen reiällä ho jne.
Raudoitettuna ja kaikki se, mutta se halkesi ohuista kohdista hon ympärillä kun yritimme nostaa sen...
Vinkkejä?
Teen kolme levyä.. Tehnyt kaksi niistä, ön ja passbit.
Nyt tein sen reiällä ho jne.
Raudoitettuna ja kaikki se, mutta se halkesi ohuista kohdista hon ympärillä kun yritimme nostaa sen...
Vinkkejä?
Ensinnäkin, muotin täytyy olla suoraan täysin tasaisella alustalla, minä valoin kellarikerroksen lattialla. Kun sitten aiot siirtää sen, tee se pystyasennossa, paina levyä muotissa esimerkiksi puristimilla tai vastaavilla. Kun kyseessä on näin heikkoja/kapeita osia, ne ovat erittäin herkkiä sivuttaisliikkeille. Joten tue se ennen siirtoa...alexwidell sanoi:
Onnea matkaan!
/LiMa
Uskon myös, että syy on se, että levy joustaa liikaa.alexwidell sanoi:
Voisin kuvitella kaksi tapaa vahvistaa paikallisesti hanan kohdalta:
1 Lisää hieman enemmän raudoitusta paikallisesti, vinosti kulmissa. Bistål pitäisi toimia, muuten vahvaa rautalankaa.
2 Tee ylimääräinen vahvistus valun jälkeen ennen muotin poistoa. Kuten paksunnoksia
kohdan ympärillä, ei niin lähellä, että se häiritsee hanan kiinnitystä. Voidaan tehdä betonilla tai jollain muulla.
Näitä vahvistuksia voidaan itse asiassa valaa erikseen ja sitten liimata ne paikoilleen epoksiliimalla.
Jälkimmäistä menetelmää on käytetty kiinnittämään spanterit betoniveneisiin!
Viimeksi muokattu:
Hei,
Minulla oli eilen vähän neuvontaa ja päätimme kokeilla öljyämistä ennen kuin teen uuden,
Sanottu ja tehty, halkeamat ovat niin "hyvin kuin poissa"...
Täytyy elää pienten varjojen kanssa, mutta eikö se olekin betonin viehätys? Muuten olisin voinut ostaa kompaktilaminaattia

Minulla oli eilen vähän neuvontaa ja päätimme kokeilla öljyämistä ennen kuin teen uuden,
Sanottu ja tehty, halkeamat ovat niin "hyvin kuin poissa"...
Täytyy elää pienten varjojen kanssa, mutta eikö se olekin betonin viehätys? Muuten olisin voinut ostaa kompaktilaminaattia

Viimeksi muokattu: