Joku joka tietää mistä ostaa tvålflingor betonihoitoon!?

Olen soittanut tänään 10-15 paikkaan ilman tulosta. Finja betong joka mainitsee siitä oppaassa "bänkskiva i betong" ei edes itse tiedä.

Kokeilin soittaa värikauppa, lanka/villa, joitakin elintarvikekauppoja, panduro, prols, keittiötarvikekauppiaat, beijerbygg, apteekki, jne jne.

Useimmat eivät ole edes kuulleet siitä.

Kun googlaa tvålflingor, saa paljon reseptejä (såpbubblor, fingerfärg, jne) missä nämä sisältyy, mutta ei mitään ostoinformaatiota...

vinkkejä!?

Hei,
olen vain vähän utelias kustannuksista? Ajattelin valaa levyn meidän keittiösaarekkeelle (185cmx100cm, 4cm paksu), ihan plain vain, ei koloja tai mitään.

TyraMyra

Muottivaneri 400-600kr riippuen leikkauksesta jne.
25kg hienobetoni 45kr/kpl arviolta 4kpl? tarkista tarvittava tilavuus
silikoni 70kr
eri vahvikkeet 200kr
ruuvi xkr
hiomapaperi
jne jne

mutta vaikka se onkin melko paljon työtä ja roiskumista, se on silti halvempaa kuin kaikki muu, etenkin kun huomioi lopputuloksen jos onnistuu!

On olemassa hienompaa ja kestävämpää betonia, jota pitäisi oikeastaan käyttää, mutta tämä on kuitenkin kalliimpaa.

minä olin ajanut kiven kanssa saa paljon hienompi ulos. Lähempänä marmoria. Minun mielestäni se on niin tylsää hienolla betonilla

Kiitos! Kuulostaa siltä, että voi säästää rahaa sen sijaan, että ostaisi massiivipuusta ;)

Meillä tulee olemaan musta graniitti työtasona/tiskipöytänä. Lattia on pähkinäparkettia ja keittiön kaapistot ovat valkoisia, ja kaikki keittiökoneet ovat ruostumatonta terästä. Uskotteko, että betoni työtasolla keittiösaarekkeessa "riitelee" muun sisustuksen kanssa?

TyraMyra

onko betoniin värjäyspulveria saatavilla

Betonin tärinästä työtasojen valmistuksessa, voiko betonin tärinöidä ensin ja sitten laskea raudoituksen myöhemmin? Ajattelin valaa levyn itse Finjan ohjeiden mukaan. Onko joku, joka näkee ongelmia siinä, että raudoitus lasketaan alas tärinöinnin jälkeen?

• Tykkään
Mixelmux
  • Laddar…
En usko, että voit laittaa sen alas jälkeenpäin, koska betoni on melko paksu ja raudoitus ei ehkä uppoa?

mutta jos värisytät samalla kun laitat sen alas, se toimii varmasti. Miksi laittaa se alas jälkeenpäin?

haluan voida täristää betonia kunnolla vibraatorilla.
olen lukenut, että monilla on ongelmia täristää, koska raudoitus siirtyy tai on tiellä.

Vibroi kunnolla ilman raudoitusta. Laita raudoitus päälle ja vibroi vähän niin se uppoaa. Pitäisi kai toimia?

Jotain, mikä puolestaan ei toimi, on penkkitason vahapintaaminen grönlandsvalla:lla kuten minä tein. Se häviää, kun asetat kuumia esineitä tasolle. Aion poistaa vahan ja korvata öljyllä/nestemäisellä kovavahalla.

Hienoa, että ihmiset ovat alkaneet rakentaa tiskipöytiä betonista. Olen ollut kiinnostunut aiheesta jonkin aikaa ja ostin viime vuonna Fu-tung Chengin kirjat. Niistä sai paljon inspiraatiota. Kysymys on vain, voiko täältä saada hyviä/oikeita tuotteita, koska kuljettaminen Yhdysvalloista olisi varmaankin kohtuuttoman kallista. Joka tapauksessa näyttää siltä, että on olemassa paljon tuotteita käsittelemään joitakin puun ongelmia. Ilmakuplia valetun betonin pinnassa voi kuulemma täyttää ns. "slurryllä" - "Voids are best filled with a slurry coat, made of pure cement with either very fine sand or no sand at all,". Kiillotuksen jälkeen pitää kuulemma laittaa tiivistekerros, ns. sealer, ennen vahaa.

Chengin kirjassa raudoitus laitetaan valmiiksi ja kiinnitetään teräslangalla. Betoni kaadetaan, sitä täristetään ja valun jälkeen lanka leikataan ja työnnetään betoniin...

Parasta on kuitenkin kaikki erilaiset värit ja upotukset, joita betoniin voi tehdä, kaikkea kermaisen valkoisesta vulkaanisen mustaan, ja upotuksia eri metalleista, kivistä, lasista jne.

Katso lisää osoitteesta: http://www.concreteexchange.com/

Olen valanut useita näytteitä betonista. Toisessa käytin tavallista saippuaa, jonka kiillotin kiillotuskoneella, ja siitä tuli erittäin miellyttävä ja sileä pinta. Saippuan avulla betoni säilyy edelleen raakana ja käsittelemättömänä. Toisessa käytin kivi-impregnering, joka teki siitä erittäin kestävän kosteutta vastaan, mutta pinta oli hieman karheampi.

Hei

Olen valamassa betonilevyjä uuteen keittiöömme. Olen ensin kokeillut hioa käsin, mutta olen ymmärtänyt, että se kannattaa tehdä koneella. Miten pintaa pitäisi käsitellä sen jälkeen? Olen kokeillut Stensåpa Steinfix 50 & 60, mutta se ei oikein kestä vettä, ja miten sitten käy viinin, rasvaroiskeiden ym. kanssa. Tietääkö joku, mitä voisi käyttää saadakseen todella hyvän ja kestävän pinnan?

Jos haluat, voin lisätä kuvan penkkilevystä, jossa on rautaoksidipigmenttiä (musta). Hän ei halunnut täysin mustaa, vaan tummanharmaan.

Watchmen sanoi:
Jos haluat, voin laittaa kuvan penkkitasosta, jossa on rautapigmentti (musta). Hän ei halunnut täysin mustaa, vaan tumman harmaata.
laita mielellään kuvia tasosta, Oletko tehnyt jotakin muuta kuin sekoittanut rautaoksidia, öljynnyt sen, käyttänyt saippuaa... tai jotain muuta.

Kysyn nimittäin, mitä pitäisi tehdä, jotta taso kestäisi rasvaa ja likaa niin, ettei tarvitsisi olla huolissaan siitä, mitä voi tapahtua. Onko jollakulla muulla tietoa, mitä voi tehdä, jotta siitä tulisi vesi- ja lianhylkivä?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.