J justusandersson sanoi:
Se näyttää hieman kotirakennetulta. Vähintään 140 cm vaihtopalkki on minun arvioni mukaan liimapuuta 42x180. Se vastaa suunnilleen 45x195 C 24.
Voin vain olla samaa mieltä. Palkki on 55mm, mutta en valitettavasti näe kuinka suuri se on ylös suunnassa, enkä halua rikkoa liikaa. Pituus on 1920mm.

Eihän tuo muuta voi olla kuin kannake, joka kannattelee kiskoa, johon liukuovi kiinnitetään? Jos edes se, en näe miten kisko on kiinnitetty.

Seinän tukipuu näyttää olevan noin 75, luulisin. Uskon, että täytyy poistaa osa yläosan kohdasta nähdäksesi kunnolla.

Jetkokos Jetkokos sanoi:
Mutta tuo täytyy olla lyhyt puu, joka ei tee muuta kuin kantaa kiskoa, johon liukuovi ripustetaan? Jos edes tuo, en näe miten kisko on asennettu.

Seinäsääntö näyttää olevan tyyppiä 75, ajattelen. Luulen, että täytyy irrottaa pala aukon yläpuolelta nähdäkseen kunnolla.
Tarkoitatko, että avväxling sijaitsee korkeammalla? Näin on kisko asennettu seinän sivulle. Balkeniin ei ole asennettu mitään

• Sivuseinään asennettu kisko, yläosassa näkyviä puurakenteita, ei mitään kiinnitetty palkkiin.
Jetkokos Jetkokos sanoi:
Mutta tuon täytyy olla vain lyhytkappale, joka ei tee muuta kuin kantaa kiskoa, johon liukuovi ripustetaan? Jos edes sitä, en näe miten kisko on asennettu.

Seinäsääntö näyttää olevan tyyppiä 75, ajattelen. Luulen, että täytyy irrottaa pala avaamisen yläpuolelta, jotta näkee kunnolla.
Tämä sääntö on 45x70

• Puinen rakennuspuu, koko 45x70, kiinnitetty seinärakenteeseen, taustalla seinää ja hyllyllä pullo.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.