10 148 lukukertaa ·
33 vastausta
10k lukukertaa
33 vastausta
Avaa suurempi oviaukko.
Olemme alkaneet epäröidä hieman, koska emme halua, että kustannukset karkaa.Krille-72 sanoi:
Nyt se saattaa kuulostaa kovemmalta kuin tarkoitin, mutta nuo kuvat auttavat yhtä paljon kuin jos olisit asettunut "tavalliseen" oviaukkoon ja ottanut kuvan ovikehyksestä.I Icemania88 sanoi:
Pidän kiinni aikaisemmasta vastauksesta. Luulen, että on vaikea -- ilman että otetaan alas kipsi tai mikä ikinä levynpäällyste onkaan nähdäkseen kuinka se on avattu -- arvioida, mitä voit tehdä aukon suhteen. Jos liukuoven voisi ottaa alas, niin kenties näkisi vähän enemmän (mutta suurella todennäköisyydellä ei tarpeeksi), mutta sen perusteella mitä nyt on, lyhyt vastaus on ei, sinun ei pitäisi uskaltaa avata vähän.
Sitten teidän täytyy varmaan miettiä loppuun ensin!I Icemania88 sanoi:
Tai soittaa rakennesuunnittelijalle, jotta saatte selville kustannukset aluksi.
Koska teillä on liukuovi siellä, kuten ymmärsin, se on 70 cm, joten aukko on jo vähintään 140 cm, jos poistatte liukuoven. Joten ette tarvitse mitään valtavaa palkkia, jos haluatte laajentaa aukon 2 metriin.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Seinä on epäilemättä kantava. Liukuovelle on jo olemassa korvaava rakenne vähintään 140 cm. On kuitenkin suuri ero 140 ja 200 cm välillä, kun kyseessä on palkin mitoitus. Tämän laskevan henkilön on saatava käyttöönsä täydelliset piirustukset. Talo on monimutkaisempi kuin tavallisesti.
Ei ihan näin! Jos Ts nauhoittaa seinän esiin, kokenut rakennesuunnittelija pystyy nopeasti määrittämään, mitä tarvitaan ilman piirustuksia.J justusandersson sanoi:
Työskentelimme paljon erään vanhemman herran kanssa menneinä vuosina, valitettavasti hän jäi eläkkeelle 75-vuotiaana. Hän heitti silmäyksen ja sitten kertoi, mitä tarvittiin. Varmuuden vuoksi hän meni kuitenkin kotiin toimistolle laskemaan vähän ja katsomaan K-piirustukset (jos niitä oli).
Sitten tuli lausunto. En muista yhtään kertaa, jolloin joku mitoitus olisi muuttunut siitä, mitä hän ensi kertaa sanoi paikan päällä.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Voin tehdä sen myös, mutta tuskin kaikki ovat saatavilla.
Voisiko siis toisin sanoen avata seinän koko liukuoven leveydeltä ja tarvitseeko jotain lisätoimenpiteitä, kun se on jo välikappaleilla tuettu?J justusandersson sanoi:
Uusi tässä, joten saattaa tulla hieman hölmöjä kysymyksiä.
Voit ehdottomasti poistaa liukuuven. Sillä ei ole kantavaa toimintoa. Vahvistus sijaitsee liukuuven yläpuolella.I Icemania88 sanoi:
Krille-72 sanoi:
Kuulostaa hyvältä, saamme siis vähän isomman aukon, noin 20-30 cm, sillä sitten tulee jääkaappi ja emme halua, että se tulee "ulkopuolelle" aukosta.Krille-72 sanoi:
Kysymys vaimolta. Hän miettii, onko aina niin, että liukuovet ovat poikittaispalkilla tuettuna, kun ne ovat kantavissa seinissä?Krille-72 sanoi:
Aion poistaa karmin ja avata seinän toisen puolen tänä iltana nähdäkseni, miltä se näyttää levyjen takana jne.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Liukuovet ovat aina kannatettu kaksinkertaiseen leveyteensä. Muuten ne eivät toimisi.
Näyttää siltä, että puu ei lepää minkään säännön päällä, vaan näyttää olevan naulattu sivusta, mutta ehkä se on niin kuin se yleensä on?
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Se näyttää hieman kotitekoiselta. Pienin vaihtopalkki 140 cm arvioni mukaan on liimapuuta 42x180. Se vastaa suunnilleen 45x195 C 24.






