Hei.
Sähkömies ehdottaa 5x2,5 syötöksi attefallstuga:lle. Tulee pieni asunto; llvp, pesukone, vvb, täysin varusteltu keittiö jne. On 25a julkisivumittauskaapissa, yhteys kyseiseen mökkiin on 50 metriä. Riittääköhän tuo? 16A siis. Kiitos etukäteen!
 
Minulla on samat edellytykset täällä. Ei ongelmaa.
 
Sanoisin, että se tuntuu siltä. 50m on pitkä matka, saatat kohdata ongelmia, jos 16A on hieman liian heikko. 16A on luultavasti maksimi, jolla voit suojata tuon kaapelin. Et luultavasti myöskään täytä vaatimusta sallitusta enimmäisjännitehäviöstä. Turhaa vetää 2,5, vedä sen sijaan 6mm2.
 
  • Tykkään
GK100
  • Laddar…
J Johan456 sanoi:
Sanoisin, että se tuntuu siltä. 50m on pitkä matka, ja 16A voi olla hieman liian heikko. 16A on todennäköisesti maksimimäärä, mille voit tuon kaapelin turvata. Et todennäköisesti myöskään täytä maksimisallitun jännitehäviön vaatimusta. Turhaa vetää 2,5, vedä mieluummin 6mm2.
Se oli pelkoni. Vedä 6, jos kukaan muu ei ole eri mieltä/tietoa? Kiitos paljon!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
GK100
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.