4 020 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Asentaa uusi sisäovi.
Hei!
En löytänyt sopivaa osastoa tälle, mutta kirjoitan tänne seinien materiaalin vuoksi.
Olen poistanut oven ja karmit kylpyhuoneestamme ja olen nyt ostanut uuden oven karmin ja kynnyksen kanssa. Kysymykseni on nyt, kuinka parhaiten edetä tämän karmin ja oven asentamisessa ja mitä ruuveja minun pitäisi käyttää karmin kiinnittämiseen. Sisäseinän materiaali on sinibetonia ja edellinen karmi oli "naulattu" sinibetonin sisään.
Kevytbetoni voi olla melko huokoista ja olen epävarma ruuvivalinnasta. Olen kuullut jostain, että aloitetaan karmin kokoamisesta ja kiinnitetään ensin yläosa, sitten se puoli, johon ovi ripustetaan jne.
Tarvitsisin työjärjestyksen joltakin, joka osaa tämän
En löytänyt sopivaa osastoa tälle, mutta kirjoitan tänne seinien materiaalin vuoksi.
Olen poistanut oven ja karmit kylpyhuoneestamme ja olen nyt ostanut uuden oven karmin ja kynnyksen kanssa. Kysymykseni on nyt, kuinka parhaiten edetä tämän karmin ja oven asentamisessa ja mitä ruuveja minun pitäisi käyttää karmin kiinnittämiseen. Sisäseinän materiaali on sinibetonia ja edellinen karmi oli "naulattu" sinibetonin sisään.
Kevytbetoni voi olla melko huokoista ja olen epävarma ruuvivalinnasta. Olen kuullut jostain, että aloitetaan karmin kokoamisesta ja kiinnitetään ensin yläosa, sitten se puoli, johon ovi ripustetaan jne.
Tarvitsisin työjärjestyksen joltakin, joka osaa tämän
8) Aikataulu oli kyseessä. Tässä on yksi ulko-ovelle, jota voidaan käyttää myös sisäoville: http://www.did.se/ccbygg/default.asp?meny=gds&avdelning=13&instruktionid=187&kat=65 
Hyödynnän tilaisuuden suositella näitä:
http://katalog.essve.se/webspeed/ka...amp;katnr=1&katsektnr=4&dokid=wc64633
...vaihtoehtona perinteiselle karmskruven.
Karmi (ikkuna tai ovi) istuu paremmin ja minusta myös on helpompi asentaa/säätää.
http://katalog.essve.se/webspeed/ka...amp;katnr=1&katsektnr=4&dokid=wc64633
...vaihtoehtona perinteiselle karmskruven.
Karmi (ikkuna tai ovi) istuu paremmin ja minusta myös on helpompi asentaa/säätää.
=MathiasS sanoi:

Samaa mieltä, käytän myös niitä, suositellaan.
'nuo toimivat ok….olen toki naurettavan ihastunut klassisiin programa, jotka päihittävät useimmat ovien/ikkunoiden asennuksessa….MathiasS sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi