Hei!

En löytänyt sopivaa osastoa tälle, mutta kirjoitan tänne seinien materiaalin vuoksi.

Olen poistanut oven ja karmit kylpyhuoneestamme ja olen nyt ostanut uuden oven karmin ja kynnyksen kanssa. Kysymykseni on nyt, kuinka parhaiten edetä tämän karmin ja oven asentamisessa ja mitä ruuveja minun pitäisi käyttää karmin kiinnittämiseen. Sisäseinän materiaali on sinibetonia ja edellinen karmi oli "naulattu" sinibetonin sisään.

Kevytbetoni voi olla melko huokoista ja olen epävarma ruuvivalinnasta. Olen kuullut jostain, että aloitetaan karmin kokoamisesta ja kiinnitetään ensin yläosa, sitten se puoli, johon ovi ripustetaan jne.

Tarvitsisin työjärjestyksen joltakin, joka osaa tämän :)

• Tykkään
FredrikR ja 1 muu
  • Laddar…
Se aikataulu oli mahtava, mutta lopulta sain apua kaverilta, joka on tehnyt sen monta kertaa. Minä vain seurasin vierestä. Ei se ollutkaan vaikeaa asentaa sisäovea täytyy sanoa :)

MathiasS sanoi:
http://katalog.essve.se/webspeed/katalog/kat_produkt.p?bid=V70&kat_bid=V70&katnr=1&katsektnr=4&dokid=wc64633

...vaihtoehtona perinteiselle karmeruuville.

Karmi (ikkuna tai ovi) pysyy paremmin kiinni ja mielestäni se on myös helpompi asentaa/säätää.
=

20792.jpg

Samaa mieltä, käytän myös niitä, suositellaan. ;)

MathiasS sanoi:
Käytän tilaisuutta hyväkseni mainostaakseni näitä:

[linkki]

...perinteisen karmiruuvi vaihtoehtona.

Karmi (ikkuna tai ovi) istuu paremmin ja mielestäni se on myös helpompi asentaa/säätää.
'nuo toimivat ok….olen toki naurettavan ihastunut klassisiin programa, jotka päihittävät useimmat ovien/ikkunoiden asennuksessa….

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.