Tyhmä kysymys luultavasti, mutta miten ajattelet, että pyyhe on hyvä pitää käsillä? Mihin?

Sillä pyyhitään hiki otsalta.

Jacon sanoi:
Tyhmä kysymys todennäköisesti, mutta miten ajattelet, että pyyhe on hyvä olla lähellä? Mihin?
Viitt. "älä panikoi!" Voit esim. käyttää pyyhettä nukkumiseen, jos olet aavikkoplaneetalla Kakrafoon, missä tähdet loistavat niin kirkkaasti, että voi olla vaikeaa nukkua ilman pyyhettä. Tai käyttää sitä hengityssuojaimena suojaamaan itseäsi vaarallisen eläimen myrkylliseltä hengitykseltä...

http://hitchhikers.wikia.com/wiki/Towel

• Tykkään
Dispangularity ja 3 muuta
  • Laddar…
Toisaalta, ja mikä on vielä tärkeämpää, pyyhkeellä voi olla mittaamattoman suuri psykologinen arvo..

Ehkä se ei ole enää ajankohtaista, mutta muuten Avonova Skövdessä auttaa asbestinäytteissä.. :)

• Tykkään
mattiasp
  • Laddar…
LAnsgar sanoi:
Toisaalta, ja tämä on vielä tärkeämpää, pyyhkeellä voi olla korvaamaton psykologinen arvo..

Ehkä ei ole enää ajankohtaista, mutta muuten Avonova Skövdessä auttaa asbestinäytteissä.. :)
Kiitos tiedosta. Mutta kuten sanottu, minä repeän niin kuin se olisi asbestia joka tapauksessa. On hyvä saada mahdollisimman vähän pölyä ja laastia keuhkoihin, vaikka kyseessä ei olisi asbesti. Ja vaikka asbestinäyte osoittaisi positiivista, teen purkutyöt silti itse. Joten sijoitan rahat suojaukseen ja ilmanpuhdistimeen.

Mikael_L
Jacon sanoi:
Ajan ohi julasta ja ostan advantage 200:n sis. P3-suodatin tänä iltana.
Soitin Previaan Skövdeessa, mutta he eivät ottaneet vastaan vaan lähettäisivät sen Linköpingiin tai Kistadiin. Päätin jättää analyysin väliin, vaikka se on asbestiä, niin puran itse ja käsittelen sitä varovaisesti, kuten olisi kyseessä asbesti.
Hyvä valinta mielestäni.

Itse en ole erityisen vainoharhainen asbestin suhteen, en epäröisi esimerkiksi purkaa itse, kuten aiot tehdä.
Mutta tämä hieman parempi maski maksoi vain 250 pix, ei mitään murehdittavaa, jotta voi työskennellä ehkä turvallisemmin ja mukavammin (parempi ilmanvaihto).

Hyvä maski on myös aina hyvä olla työkalupakissa kaikenlaisiin pölyisiin töihin. Mikään pöly ei ole suoranaisesti terveellistä, se on ainakin epämiellyttävää.

Kun olet valmis, lähetä myös suodatinpatruuna ja osta pari uutta.

Kuulostaa järkevältä!
Uskon, kuten muut ovat jo maininneet tässä ketjussa, että kotinikkarille on vähintään yhtä vaarallista hengittää kivi- ja muita pölyjä, joita syntyy kaikenlaisissa purkutöissä, kuin saada asbestia keuhkoihin yksittäisessä tilanteessa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.