1 536 lukukertaa ·
11 vastausta
2k lukukertaa
11 vastausta
Asbesti?
EI OLE SYYTÄ ASBESTILLE SIELLÄ JOTEN TODENNÄKÖISESTI EIG goosen sanoi:
jos olisi ollut puupalkki niin
Kyllä, mutta nämä eivät ole merkittäviä suojatoimia, jos epäilee asbestia.G goosen sanoi:
Puoletmaski P3-suodattimella, suojakäsineet ja kertakäyttöiset suojavaatteet.
https://www.av.se/produktion-indust...s-hantering-av-asbest/?hl=asbest privatperson
Sitten pakkaa sen, mitä epäilee, kirkkaaseen muovisäkkiin, jonka luovuttaa kierrätysasemalle.
Joten miksi odottaa näytteenottoa?
Ei suora käsittely ole se, mistä olen huolissani. Enemmänkin pölyn vaikutukset, jotka voivat levitä ympäri taloa.P paralun sanoi:Joo, mutta eihän ne ole mitään merkittäviä suojavarusteita, jos epäillään asbestia.
Puolinaamari, jossa P3-suodatin, suojakäsineet ja kertakäyttöiset suojavaatteet.
[linkki] privatperson
Sitten pakataan se, mitä epäillään, läpinäkyvään muovipussiin, joka toimitetaan kierrätysasemalle.
Miksi siis odottaa näytteenottoa?
Kyllä, pidä kaikki poissa työpaikalta ja sitten tarvitaan kunnon tuuletus tiloihin. Lisäksi sinun tulee olla suojattu AV:n aiemmin linkitettyjen ohjeiden mukaisesti. En näe tässä itse ongelmia.G goosen sanoi:
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 116 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 116 viestiä
On suositeltavaa peittää alue muovilla, jossa työskennellään, jotta pöly ei leviäisi koko taloon, riippumatta siitä, sisältääkö rakennuspöly asbestia vai ei. Mieluiten ilmalukko, jossa suojavarusteet puetaan ja riisutaan. Kun työ on valmis, kaikki pinnat pyyhitään kostealla huolellisesti, odotetaan pari päivää, jotta lisää pölyä ehtii laskeutua, ennen kuin pyyhitään uudelleen kostealla, ja vasta sitten poistetaan muovi alueelta.G goosen sanoi:
Kysymys oli enemmän, tunnistaako joku materiaalin. Osaan työskennellä turvallisesti asbestin kanssa. Täytyy odottaa tulosta yksinkertaisesti. Kiitos käsittelyvinkeistä.BirgitS sanoi:
On suositeltavaa muovittaa alue, jolla työskentelee, jotta pöly ei leviä koko taloon, riippumatta siitä, sisältääkö rakennuspöly asbestia vai ei. Mielellään ilmalukko, jossa voi pukea ja riisua suojavarusteet. Kun työ on valmis, kaikki pinnat pyyhitään huolellisesti kostealla, odotetaan pari päivää, jotta lisää pölyä ehtii laskeutua, ennen kuin pyyhitään uudelleen.
Mutta asbestiahan on monissa vanhojen talojen materiaaleissa.G goosen sanoi:
Kysymys on ehkä enemmän siitä, onko sinulla tarvittavat suojavarusteet?
Tai onko se vain odotettavissa testituloksia ja turhaan palkata todella kallis yritys, kuten näen sen.
En ole koskaan nähnyt asbestia näyttävän tuolta, tuollaisessa paikassa. Mutta muista rajata kunnolla, kuten on sanottu. Betonipölyllä on erinomainen kyky "tunkeutua" mitä epätodennäköisimpiin paikkoihin. Jos pöly estyy, estyy myös asbesti, vaikka sillä ei itsessään olekaan käytännön merkitystä.G goosen sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi




