22 456 lukukertaa ·
33 vastausta
22k lukukertaa
33 vastausta
Apua, vuotaa ulkopuolelta.
Olen kokenut samankaltaisia ongelmia (ei onneksi yhtä laajasti). Ikkuna asettui ja ikkunapelti luisui hieman urasta. Mutta se riitti, että kun tuuli paljon, sisään pääsi vettä ja se joutui parkettilattian alle ikkunasta sisäpuolella. Ja ihmettelimme, miksi lattia näyttää siltä kuin siihen olisi kaatunut vettä tai ikkuna olisi jäänyt auki sateella. Mutta se tuli alapuolelta.E.F sanoi:
Joten on hyvin todennäköistä, että ne välit levyjen välillä, jotka näkyvät kuvassasi #27, aiheuttavat ongelmia. Etenkin jos ikkuna on länteen/etelään päin, sieltä yleensä tuulee.
En usko myöskään, että mikään vakuutusyhtiö kattaa tätä. Jouduin purkamaan lasikuistini ja terassin yläpuolelle, koska vesi (sade) oli ilmeisesti pitkään tunkeutunut lattiaan/kattoon ja seurauksena kaikki puumateriaali oli lahonnut :/M Morgonskiftet sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi