E.F
Ei ole helppoa, kun ei ole paikalla, mutta tuntee samalla tavalla, vaikka olen täällä:worried: niin vaikea tietää. Jatkamme huomenna. Kiitos kaikille vinkeistä ja ideoista!
 
E.F E.F sanoi:
...
Luulen, että se voi olla levyjen/välikkeiden välissä. Kuvista voi nähdä. Tai mitä mieltä olette?
Olen kokenut samankaltaisia ongelmia (ei onneksi yhtä laajasti). Ikkuna asettui ja ikkunapelti luisui hieman urasta. Mutta se riitti, että kun tuuli paljon, sisään pääsi vettä ja se joutui parkettilattian alle ikkunasta sisäpuolella. Ja ihmettelimme, miksi lattia näyttää siltä kuin siihen olisi kaatunut vettä tai ikkuna olisi jäänyt auki sateella. Mutta se tuli alapuolelta.
Joten on hyvin todennäköistä, että ne välit levyjen välillä, jotka näkyvät kuvassasi #27, aiheuttavat ongelmia. Etenkin jos ikkuna on länteen/etelään päin, sieltä yleensä tuulee.
 
  • Tykkään
E.F
  • Laddar…
E.F
Se on juuri siellä missä uskomme ongelman olevan. Varmaan monilla on sama ongelma juuri sijainnin, tuulen ja sateen vuoksi. Olen puhunut erään kanssa, joka työskentelee peltin kanssa ja tulee katsomaan tätä.
 
  • Tykkään
UffePlåtis ja 1 muu
  • Laddar…
M Morgonskiftet sanoi:
ei ole varmaan yhtään vakuutusyhtiötä, joka kattaa ulkopuolelta tunkeutunutta vettä. Se on yleensä aina rajattu pois...

sitten on varmaan helpompi käsitellä asiaa firman kanssa, joka asensi ikkunat.
En usko myöskään, että mikään vakuutusyhtiö kattaa tätä. Jouduin purkamaan lasikuistini ja terassin yläpuolelle, koska vesi (sade) oli ilmeisesti pitkään tunkeutunut lattiaan/kattoon ja seurauksena kaikki puumateriaali oli lahonnut :/
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.