Hei, huomasin, että lattiamme ei ollut kunnossa ja päätimme repiä sen auki, se näyttää olevan märkää/kosteaa. Odotamme viikonloppuun asti, jotta voimme katsoa ulkopuolta, repiä auki lautoja jne.. mutta mitä mieltä olette? Mitä pitäisi tarkkailla ja ottaa huomioon??
Tämä on luultavasti tapahtunut sen jälkeen, kun meillä on ollut paljon myrskyjä/sateita viime aikoina.
Se on eteläpuolella, ja tuntuu siltä, että kaikki sääolosuhteet tapahtuvat juuri tässä osassa taloa.
Kiitollinen avusta/ajatuksista!
ojoj ... tuo ei näytä hyvältä ...
Mielestäni kuvat osoittavat, että siellä on ollut vuotoa jo pidemmän aikaa ... voi olla aika suuri vaurio, kun alat purkaa sitä.
Lisää tietoa ja kuvia ulkopuolelta kiitos
Näyttää siltä, että siellä on halkeama levyllä. Minulla on myös ollut vastaavia tapauksia, kun levyn kiinnitys on ollut epäonnistunut. Joten olisin aloittanut katsomalla tätä ja tarkistanut, miltä se näyttää, siellä on paljon ongelmia väärin varatuissa levyissä tai että ne ovat liikkuneet vinoon myrskyn jälkeen jne.
Näyttää olevan halkeama pellissä siellä. Olen myös kokenut samanlaista, kun pellin kiinnitys on ollut viinassa. Joten olisin aloittanut katsomalla tämän ja nähnyt, miltä se näyttää, siellä on monia ongelmia väärin varatuissa peltilevyissä tai että ne ovat päätyneet vinoon myrskyjen jälkeen jne.[kuva]
Aloitamme purkamisen huomenna/sunnuntaina ja yritämme nähdä, miltä se näyttää alta, mutta kiitos vinkistä, pidetään se mielessä huomenna. Aina parempi, kun on kokeneet silmät paikalla!
Laitan kuvia, kun aloitamme purkamisen.
Voit joka tapauksessa jo nyt asettaa kosteudenpoistajan. Mahdollisesti piirrä seinille kuinka pitkälle se oli kosteaa, vaikka mittaatte sen kosteusmittarilla myöhemmin joka tapauksessa, ajattelisin.
Näyttää siltä kuin pellissä olisi halkeama tuossa. Olen myös ollut mukana vastaavassa tapauksessa, kun pellin kiinnitys oli tehdastoimitukselle. Joten aloittaisin katsomalla tätä ja katsomalla miltä se näyttää, siellä löytyy monia ongelmia väärin varatuissa peltilevyissä tai että ne ovat joutuneet vinoon myrskyjen jälkeen jne.[kuva]
TS:n pitäisi soittaa vakuutusyhtiöönsä ja antaa heidän tulla katsomaan. Se on ensimmäinen asia, joka hänen pitäisi tehdä.
Sitten rakentaja, joka voi purkaa ja palauttaa.
Voisitko ottaa pari yleiskuvaa sekä sisä- että ulkopuolelta. Eli ei lähikuvia. Silloin voisit saada vastauksen todennäköiseen syyhyn ja sen jälkeen jatkotoimenpiteisiin.
Oliko se vuotava on vaikea sanoa muutamien kuvien perusteella. Mutta peltityöt eivät ole peltisepän tekemiä. Pellin pitäisi mennä salauksen alle sivussa, mitä se ei nyt tee. Lisäksi sauma, joka on liimattu, tekee niin, että ylempää tuleva vesi ei pääse valumaan pellille. Kun rakennetaan puuverhouksia kuten muidenkin julkisivumateriaalien kanssa, on ajateltava, että paneelin taakse tuleva vesi pääsee jonnekin menemään.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.