Hei.

Appiukkoni on kutsunut käsityöläisen kotiin autotalliin asentamaan klinkkereitä. Kuitenkin hän kuuluu vanhaan koulukuntaan, joka ei tykkää valittaa. Olen joutunut hieman epämukavaan tilanteeseen, jossa meillä on eriävät mielipiteet siitä, miten työ pitäisi suorittaa. Liitän kuvan työstä ja ajattelin kuulla teiltä, olisitteko maksaneet työstä ilman valittamista.

Tummat lattialaatat asennettuna autotalliin, valokuvassa näkyy lattiakaivo oikeassa alakulmassa.

Arvaan, että ajattelet kaivonkannen/siivilän puuttumista. Täytyy sanoa, että hän oli saanut aikaiseksi todella hienon pyöreän muodon laatoituksessa. ;)

Tuntuu siltä, että voisi ottaa esille kulmahiomakoneen ja hioa sen ympäriltä, jotta voisi liimata uuden siivilän paikoilleen.

Tuleeko kaivo näkymään kalustuksen jälkeen? Jos ei, olisin jättänyt sen. Mielestäni se on jopa aika cool ratkaisu.

Anteeksi, en vastannut ollenkaan kysymykseesi :o

Ehkä olen liian herkkä. Tosin se on vain autotalli... Mutta pidän siitä, että lattia on samalla "tasolla", jos aiotaan sijoittaa tavaroita.

Olin valittanut. Totta kai se oli aika siisti ratkaisu, mutta se on ehdottomasti epätavanomainen ja epäkäytännöllinen. Jos käsityöläinen olisi omasta aloitteestaan tehnyt tällaisen ratkaisun, olisin kyseenalaistanut sen. Kuinka kauan kestää, ennen kuin joku astuu alas reikään ja kaatuu?

Voisiko olla, että kuva on harhaanjohtava, mutta eikö lattialla ole valtavia korkeuseroja?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.