Hei!
Minun piti ottaa esiin paperit... (muutan sisään kahden viikon kuluttua) Siinä lukee palkisto: Kevytbetoni.
Se tarkoittaa siis, että minun ei tarvitse laittaa levyjä ollenkaan, oletan. Oletin, että se on puuta.
Kiitos kysymyksestäsi, minulle valkeni asia!