Aiomme asentaa klinkkerit eteiseen 300x600mm laatoilla, nyt siellä on muovimatto. Se on keskikerroksessa. Kysymykseni kuuluu: täytyykö minun laittaa kipsilevyjä ja toimiiko siinä tapauksessa 6mm remonttikipsi?
 
Allimac sanoi:
nu ligger det en plastmatta där. Det är på mittenplan.
Vad är det för bjälklag under plastmattan?

-- Arne
 
Hei!

Minun piti ottaa esiin paperit... (muutan sisään kahden viikon kuluttua) Siinä lukee palkisto: Kevytbetoni.
Se tarkoittaa siis, että minun ei tarvitse laittaa levyjä ollenkaan, oletan. Oletin, että se on puuta.
Kiitos kysymyksestäsi, minulle valkeni asia!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.