Tomture61 Tomture61 sanoi:
#25
Kirjoitin, että säteily ei pääse folioon asti ja se on totta. Mutta tietenkin lämpöä voi johtua johtumalla folioon ja se on aivan eri asia, jota olen yrittänyt selittää sinulle viestissä #27. Outoa, että kaikki muut täällä ymmärtävät sen.
Keskustelu päättyy.
 
  • Tykkään
Boxer63 ja 1 muu
  • Laddar…
Tomture61
T Thomas_Blekinge sanoi:
Kirjoitin, että säteily ei saavuta foliota ja se on totta. Mutta totta kai lämpö voi siirtyä johtumalla folioon ja se on jotain aivan muuta, mitä olen yrittänyt selittää sinulle viestissä #27. Kummallista, että kaikki muut täällä ymmärtävät sen.
Keskustelu päättyy.
Voi olla vaikeaa ymmärtää sinua, kun toisessa hengenvedossa selität, että lämpösäteily ei voi kulkea puupaneelin tai vastaavan läpi.
Seuraavassa hengenvedossa se kuitenkin tekee sen.
Miten sen pitäisi olla 🙄
Suorempaa myöntää, kun on väärässä.
Tein sen itse koskien eristämistä molemmilta puolilta alumiinifolioilla.
 
Viimeksi muokattu:
  • Vihainen
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
Rickard.
C cpalm sanoi:
Ei lämmönsäteilyn osalta, mutta se on erinomainen höyrynsulku, jolla on fantastinen ikääntymiskestävyys, joten uskon enemmän siihen suuntaan.
Eli edeltäjä muoville, jota käytämme nykyään. Onhan edelleen olemassa metallifoliopäällysteistä eristettä.
Olen samaa mieltä kanssasi, eli varhainen ilma- ja höyrynsulku.
Alumiinifoliota käytetään edelleen höyrynsulkuna, vaikkakaan ehkä ei tässä muodossa erittäin kosteissa ympäristöissä, joissa on korkeat vaatimukset, esim. tietyissä uimahallirakenteissa, joten se toimii kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
cpalm
  • Laddar…
A Anja Nilsson sanoi:
Hei, olemme kunnostamassa isoa huonetta ylimmässä kerroksessa. Koko huoneessa on ollut puupaneeli, mutta nyt on ajatuksena asentaa tavalliset kipsiseinät. Puupaneelin alla oli ensin alumiinifoliokerros, sitten muovikerros ja sitten eristys. Kysymys on, pitäisikö alumiinifolio asentaa uudelleen?
Näyttää siltä, ​​että korkealaatuinen oksaton paneeli, jonka aiot vaihtaa kipsiin. Tarkista, mitä se maksaa uutena ennen kuin revit sen.
 
  • Tykkään
GK100 ja 2 muuta
  • Laddar…
Tomture61 Tomture61 sanoi:
Voi olla vaikea ymmärtää sinua, kun yhdessä hetkessä selität, että lämpösäteily ei voi kulkea puupaneelin tai vastaavan läpi.
Seuraavassa hetkessä se kuitenkin tekee niin.
Miten asia oikein on 🙄
On rehellisempää myöntää, kun on väärässä.
Tein sen itse koskien alumiinifolion molempien puolien eristämistä.
Yritä ymmärtää ero johtumisen ja IR-säteilyn välillä.
 
C
makhno_ makhno_ sanoi:
Katso mitä se maksaa uutena ennen kuin revit sen.
Ajattelin juuri samaa, mutta... On pelottavaa, kuinka paljon eksklusiivisia ja kalliita materiaaleja heitetään kaatopaikalle ja korvataan halvimmilla mahdollisilla roinilla.
 
  • Tykkään
GK100
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.