Hei,
Aloitamme taloprojektimme keväällä ja tarvitsemme vinkkejä ja neuvoja siitä, miten voimme vaimentaa ääntä 85 neliömetrin huoneessa, jossa on 2,8 m huonekorkeus, suuret ikkunapinnat ja HRC hiottu betonilattia.
Onko akustiikkapinnan laittaminen sisäkattoon kallista? Onko muita älykkäitä ratkaisuja saatavilla paitsi rimakatto?
 
Mikä on tavoite? Yleensä riittävät verhot, matot ja huonekalut.
 
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Mikä on tavoite? Normaalisti riittävät verhot, matot ja huonekalut.
mihin huonetta aiotaan käyttää?
Mitä mittoja sinulla on leveydestä ja pituudesta? se on aika tärkeää, sillä voi saada aikaan täydellisen myrskyn väärillä mittasuhteilla. Pythagoraan luvut (3,4,5) ovat yksi esimerkki hyvästä mitasta akustiikan kannalta, eli 3 m korkeus b=4 l=5 on 2,8 m korkeus 5,6 m pituus ja vaikka 4,2 m, silloin on luotu mahtava resonanssikotelo. Mutta epäilen, että haluat alentaa jälkikaiunta-aikaa. Silloin akustinen rappaus on loistava.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.