Der er ovnen færdig, kun risten skal indsættes efter skorstensfejeren har været forbi
Sandt at man ikke repeterer det! Og vandbåret er jo smart! Jeg undrer mig over, om der findes en ovn, som man kan bypass'e vandet på, det ville være en god idé, så man kunne fyre uden at slukke, når vandtemperaturen bliver for høj
Meget flot!
Jeg tror, jeg vil gå efter en kamin med en mere buet front. Synes det bliver lidt for meget som et 28-tommers tv ellers
Dine ventilationsgitter på loftet, er det for at udnytte varmen, der genereres i området omkring din metalskorsten?
Jeg vil bygge og forberede fuldt ud for vandmantel, og så vil beslutningen blive taget den dag, det er tid til at bestille kamin.
Jeg har afløb, varme/retur slanger til kamin og en koldtvand trukket frem i pladen nu.
Du behøver ikke at slukke, hvis temperaturen bliver for høj, hvis man har en 750l akkumuleringsbeholder i garagen Så vil man skulle fyre uafbrudt i meget lang tid.
Der er også sikkerhedsventil, der udløses, hvis det skulle ske.
Ja. bliver lidt tv-stuk men det er et funkishus så der passer de fint
Gitterene er egentlig bare for skorstensfejeren, som skal kunne inspicere. Og så blev den flottest med et par sådanne, samtidig med at der måske bliver lidt cirkulation
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.