Monterer mit første vindue, et fast 130x130 cm. Det har formonterede Adjufix, 2 stk per side samt 1 oppe henholdsvis nede. Da jeg skulle skrue den sidste karmhylse i oppe til højre, lykkedes det mig at dreje den i den forkerte retning, så gevindene blev ødelagt. Hvad pokker gør jeg nu?
Den dovne indeni mig overvejer, om det er nok at sætte skruen igennem alligevel og lade det være.
Den late i mig hade nok savet til en afstandsstykke som passer imellem og så skruet..
Tak for svar! Jeg overvejede at sætte afstandsklodser på, men lod være da jeg tænkte, at det måske ødelægger drevningen. Men at save til noget er jo bedre, det lyder som om det burde fungere godt.