Hej!
Har to spørgsmål angående en ventileret luftspalte på træfacade.
1) Hvis jeg skal have stående træpanel, vil jeg jo have liggende laske, vil dette gøre, at luftspalten bliver uventileret?
2) Opfølgende spørgsmål til det første spørgsmål, et funktionskrav er, at luftspalten skal fungere kapillærbrydende, er der ikke risiko for, at lasket transporterer fugt, der er trængt igennem træfacaden?
Mvh