Skal isolere en karnap mellem spær og som er bygget af panel og derefter pladebeklædt. Skal man montere en luftspalte, men den bliver ikke ventileret på siderne.
Samt at under karnapperne har jeg i skråtaget sat skimmelsvampstop + at tagskægget er ventileret, men direkte under vinduet i karnappen bliver der jo stop. Dvs ingen forbindelse op mod tagryggen. Der bliver ingen cirkulation
Jonad