Noget form for plastrør. Skal det se sådan ud?
Læg mærke til, at der kom ind fugt, ifølge SMV skyldes det forskellen mellem temp inde og ude.
Jeg synes mere, det skyldes, at røret ikke er tæt mod taget / fejlmonteret. Men jeg er ingen ekspert.
Det der er forkert monteret.
Hvis man går indefra, skal det være en af følgende to muligheder (jeg kan ikke huske, hvilken det skal være):
Svallet - gummipakning - plastgennemføring - metalringen.
Eller Svallet - plastgennemføring - gummipakning - metalringen
Hvad I end gør, stol ikke på Ritz Sandström fra Smålandsvillan. Havde vi gjort som han sagde (han har selv tjekket på stedet), havde vi indbygget det forkert monterede rør for altid.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.