B
jupp. ingen højder.
så vattenglas blandet ind i betonen?? why???
 
Tyresö
byggare henke sagde:
jupp. ingen höjdare.
sen vattenglas blandat in i betongen?? why???

Ja, lige præcis - hvorfor? Det er som at drikke liniment i stedet for at smøre en øm muskel.

Så bare at blande nogle dråber i betonblandingen.....en snorloska i betonblandingen giver samme effekt dvs ingen.

Har man så lidt kendskab til beton, så ......ved jeg ikke, hvad jeg skal mene.......
 
J
byggare henke sagde:
jupp. ingen höjdare.
sen vattenglas blandet ind i betonen?? why???
For at det fungerer?

For at det stod at man kunne gøre så på instruktionen på flasken, rakte fint for mig.
 
B
john j det skulle du aldrig få gøre i en klasse 1 eller klasse 2 støbning.
 
J
byggare henke sagde:
john j det skulle du aldrig få gøre i en klasse 1 eller klasse 2 støbning.
:D

Ingen anelse om hvad du taler om men jeg ved hvad jeg læste på flasken og hvad resultatet blev.
 
B
jo. og en dam er ikke så svær at have relativt vand sikker
beton støbninger har forskellige klasser,
 
Epoxy ville jeg slet ikke lægge på mit gulv i hvert fald, specielt ikke i et legerum... Min mand arbejdede kortvarigt med sådanne ledninger, der blev renoveret med epxoy, og mange i personalet fik gener som eksem, astma osv., og kort efter han stoppede, blev det rapporteret i nyhederne, at mange af de ledninger, der var renoveret på denne måde, lækkede BPA og andre ubehageligheder, altså selv efter de var hærdet..!
 
Epoxy ville jeg slet ikke have lagt på mit gulv, specielt ikke i et legerum... Min mand arbejdede i en kort periode med sådanne ledninger, der blev renoveret med epxoy, og mange i personalet fik problemer såsom eksem, astma etc, og kort efter han stoppede, blev det rapporteret i nyhederne, at mange af de ledninger, der blev renoveret på denne måde, lækkede BPA og andre ubehageligheder, altså selv efter de var hærdet..!
 
En smule gammel tråd men sjov at se den igen.
 
I
Villa vista sagde:
Aning gammel tråd men sjovt at se den igen.
Gammel og så har jeg ikke skrevet hvad jeg ved om vattenglas i den endnu.:confused:
Jeg brugte vattenglas sammen med asbestklæde til at reparere udstødningssystemer med, holdt længere end bilerne jeg havde.
Fik et tip om at det var godt at blande lidt vattenglas i kalk så holdt det bedre på det man kalkede.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.