45,385 læst ·
39 svar
45k læst
39 svar
Vandglas-Everseal-Hvad er det?
byggare henke sagde:
Ja, lige præcis - hvorfor? Det er som at drikke liniment i stedet for at smøre en øm muskel.
Så bare at blande nogle dråber i betonblandingen.....en snorloska i betonblandingen giver samme effekt dvs ingen.
Har man så lidt kendskab til beton, så ......ved jeg ikke, hvad jeg skal mene.......
Medlem
· västra götaland
· 68 indlæg
Epoxy ville jeg slet ikke lægge på mit gulv i hvert fald, specielt ikke i et legerum... Min mand arbejdede kortvarigt med sådanne ledninger, der blev renoveret med epxoy, og mange i personalet fik gener som eksem, astma osv., og kort efter han stoppede, blev det rapporteret i nyhederne, at mange af de ledninger, der var renoveret på denne måde, lækkede BPA og andre ubehageligheder, altså selv efter de var hærdet..!
Medlem
· västra götaland
· 68 indlæg
Epoxy ville jeg slet ikke have lagt på mit gulv, specielt ikke i et legerum... Min mand arbejdede i en kort periode med sådanne ledninger, der blev renoveret med epxoy, og mange i personalet fik problemer såsom eksem, astma etc, og kort efter han stoppede, blev det rapporteret i nyhederne, at mange af de ledninger, der blev renoveret på denne måde, lækkede BPA og andre ubehageligheder, altså selv efter de var hærdet..!
Altvidende
· Stockholm
· 1 831 indlæg
En smule gammel tråd men sjov at se den igen.
Gammel og så har jeg ikke skrevet hvad jeg ved om vattenglas i den endnu.Villa vista sagde:
Jeg brugte vattenglas sammen med asbestklæde til at reparere udstødningssystemer med, holdt længere end bilerne jeg havde.
Fik et tip om at det var godt at blande lidt vattenglas i kalk så holdt det bedre på det man kalkede.
Klik her for at svare