Min oplevelse med Bygghemma har været ekstremt frustrerende og langt fra acceptabel. Jeg bestilte en yderdør, sideglas og en Yale lås til min villa, som i øjeblikket totalrenoveres. Bestillingen blev foretaget den 21. april 2024, og selvom Yale låsen blev leveret uden problemer, opstod der alvorlige problemer med resten af leverancen.

Først og fremmest fandt jeg ud af, at yderdøren var blevet beskadiget under transporten. Dette efter utallige opkald og omkoblinger til forskellige afdelinger, mens jeg forsøgte at finde ud af, hvor min dør var, da tømrerne på stedet havde brug for den. Transportselskabet DSV meddelte mig, at døren var gået i stykker (PS Fatter ikke hvordan man kan ødelægge en forbandet yderdør) og jeg blev henvist tilbage til Bygghemma for mere information.

Trods flere forsøg på at kontakte Bygghemma via både telefon og e-mail fik jeg uklare svar med e-mail opfølgninger med mindst 4-5 dages forsinkelse. Det er helt urimeligt. Den 19. maj, næsten en måned senere, blev jeg informeret om, at sideglassene, jeg har købt, var udsolgt uden en klar leveringsdato. Jeg blev tilbudt en tilbagebetaling eller at acceptere det beskadigede produkt med en lille kompensation, men det er stadig ikke forklaringen af denne "lille skade" og får ingen opfølgning.

Byggearbejderne er på stedet og kan ikke bygge færdigt forsiden...

Sammenfattende har denne oplevelse med Bygghemma været den værste, jeg nogensinde har haft med nogen forhandler. Kundeservicen er under al kritik med uacceptable lange svartider. Jeg anbefaler absolut ikke Bygghemma. Hvis du overvejer at købe byggematerialer, råder jeg dig til at vende dig til Bauhaus i stedet, hvor kundeservicen er pålidelig, og du i det mindste får den støtte, du har brug for.

• Synes
  • Trist
Anonymiserad 671848 og 32 andre
  • Laddar…
F
Ja, de er elendige.

• Synes
Lynn Wigardt og 7 andre
  • Laddar…
P
Bygghemma og Byggmax kan skide ned sig begge to, handler hellere til listepris på Beijer end at sponsorere disse svindlere. Heldigvis er der alternativer.

• Synes
Lynn Wigardt og 15 andre
  • Laddar…
Da jeg bestilte min yderdør der, formåede DSV at ødelægge tre døre. Jeg fik altså en hel ved fjerde forsøg.

• Wow
  • Synes
Lynn Wigardt og 15 andre
  • Laddar…
Deler lidt samme erfaring, især med hensyn til transportøren DSV, som de benytter. En af deres chauffører stillede sig på vores skrånende villavej og rullede en palle med 250 kg gulv ud på læssebroen. Men eftersom vejen skrånede mod læssebroen og ikke ind i lastbilen, ville han have tabt hele pallen på asfalten, hvis ikke jeg havde været der og hjulpet med at holde imod.

Jeg tror, at man på lang sigt sparer på at betale lidt ekstra og vælge et andet byggemarked.

• Synes
  • Wow
Appendix og 6 andre
  • Laddar…
Kan bare tilslutte mig. Jeg syntes dog, at deres kundeservice svarede hurtigt. Men aldrig rigtigt. Jeg fik uden problemer afbestille, når jeg havde fået ca. 10 forskellige leveringsbeskeder (om 4 dage, desværre om 2 uger, i morgen, i eftermiddag er bilen på vej til dig, næste uge osv...).

Men at få pengene tilbage "hvorfor vil du have refundering for varen vi ikke leverede?", "Åh, du tænker sådan, naturligvis skal vi straks refundere". Næsten ordret gentaget 3 gange. Sidste gang truede jeg med politianmeldelse, og efter endnu en uge, brev fra deres økonomiafdeling at jeg havde kvalificeret mig til refundering (udtrykt nogenlunde således, som om jeg havde vundet hovedpræmien). Stadig ingen penge. Nogle uger senere udfyldte jeg politi-anmeldelsen, men tjekkede banken inden jeg sendte. Så nogen time før var pengene kommet.

Dette er noget, de sætter i system, de har som forretningsidé at snyde en andel af deres kunder, håber at man vil blive træt af at klage.

• Synes
calle12_3 og 10 andre
  • Laddar…
K Kennster sagde:
Deler lidt samme erfaring, især angående transportøren DSV, som de benytter. En af deres chauffører stillede sig på vores skrånende villavej og rullede en palle med 250kg gulv ud på læssebroen. Men da vejen skrånede i retning ud mod læssebroen og ikke ind i lastbilen, ville han have tabt hele pallen på asfalten, hvis ikke jeg havde været der og hjulpet med at holde imod.

Jeg tror, at man i længden tjener på at betale lidt og vælge et andet byggemarked.
Ja DSV er desværre dumme i hovedet. Forstår ikke, hvordan de kan køre rundt så dårligt, de leverer varer.

Den ofrivillige klåparen sagde:
Bygghemma og Byggmax kan skide ned sig begge to, handler hellere til listepris på Beijer end at sponsorere disse svindlere. Heldigvis findes der alternativer.
Jeg kan tilføje, at alternativet Bauhaus.se er rigtig dårlig det også. Bestilte en vare (postkasse), rusten/brugt. Fik en ny - også brugt og med vævtejp, der holdt varen sammen. Aldrig igen.

Det eneste alternativ ser ud til at være at købe selv i butikken og tjekke standen først.

• Synes
Lynn Wigardt og 4 andre
  • Laddar…
S
At pisse på et firma Bygghemma, når det er det andet firma DSV, der fucker op, er genialt tåbelig argumentation 🤦🏼

• Synes
  • Haha
CM1234 og 19 andre
  • Laddar…
S Sernando sagde:
At pisse på en virksomhed Bygghemma, når det er den anden virksomhed DSV, som fucker op, er genialt tåbelig ræsonnement 🤦🏼
Du har måske misset det første indlæg i tråden😉

• Synes
Lynn Wigardt og 11 andre
  • Laddar…
S Sernando sagde:
At pisse på en virksomhed Bygghemma, når det er den anden virksomhed DSV, som fucker op, er genialt tåbelig ræsonnement 🤦🏼
Det tåbelige er vel at fortsætte med at bruge firmaet som fucker op.

• Synes
karlmb og 10 andre
  • Laddar…
P
Bygghemma er dropship, de har ingen som helst kontrol over, hvor varerne er.

Handle hos Beijer i stedet, hvis det er større ting, jeg har lige købt to tagvindueskupler, eksemplarisk håndteret og billigere end de samme hos Hornbach.

• Synes
Lassiter og 2 andre
  • Laddar…
Døre og Bygghemma/DSV ser ud til at være populært. Nedenfor er en af alle mine mails til Bygghemma efter at jeg bestilte indvendige døre:

Til: kundservice@bygghemma.se <kundservice@bygghemma.se>
Emne: VS: [2022BGH268627]

Jeg har endnu ikke fået nogen tilbagemelding på dette! Er nu så træt af denne sag og af at have døre liggende i stuen. Smider dem snart ud på fortovet, så kan I hente dem, når I vil, og køber døre et andet sted.

• Synes
Lynn Wigardt og 7 andre
  • Laddar…
Sertac Karabas Sertac Karabas sagde:
Min oplevelse med Bygghemma har været ekstremt frustrerende og langt fra acceptabel. Jeg bestilte en hoveddør, sidelys og en Yale-lås til min villa, som i øjeblikket totalrenoveres. Bestillingen blev foretaget den 21. april 2024, og selvom Yale-låsen blev leveret uden problemer, opstod der seriøse problemer med resten af leveringen.

Først og fremmest fandt jeg ud af, at hoveddøren var blevet beskadiget under transporten. Dette efter utallige samtaler og omdirigeringer til forskellige afdelinger, da jeg forsøgte at finde ud af, hvor min dør var, fordi snedkerne på stedet havde brug for den. Transportfirmaet DSV meddelte mig, at døren var gået i stykker (PS Forstår ikke hvordan man kan ødelægge en skide hoveddør) og jeg blev henvist tilbage til Bygghemma for mere information.

Trods flere forsøg på at kontakte Bygghemma via både telefon og e-mail fik jeg uklare svar med e-mail feedback med mindst 4-5 dages forsinkelse. Det er helt urimeligt. Den 19. maj, næsten en måned senere, blev jeg informeret om, at de sidelys, jeg har købt, var udsolgt med en uklar leveringsdato. Jeg blev tilbudt en tilbagebetaling eller at acceptere det beskadigede produkt med en lille kompensation, men det er stadig ikke klart, hvad denne "lille skade" er, og jeg får ingen opfølgning.

Bygningsarbejderne er på stedet og kan ikke gøre forsiden færdig...

Sammenfattende har denne oplevelse med Bygghemma været den værste, jeg nogensinde har haft med nogen forhandler. Kundeservicen er under al kritik med uacceptabelt lange svartider. Jeg anbefaler absolut ikke Bygghemma. Hvis du overvejer at købe byggematerialer, råder jeg dig til at vende dig til Bauhaus i stedet, hvor kundeservicen er pålidelig og du i det mindste får den støtte, du har brug for.
Vil bare give tidligere taler ret om Bygghemma 😥 Kundeservice eksisterer ikke i virksomheden! Købte en varmtvandsbeholder på 300 liter til huset! Svejsning i varmeelementrøret gik i stykker! Den var kun 6 måneder gammel, da den brød sammen. Skulle vente 1 måned før de udbedrede/udskiftede beholderen😡 Det var vinter og koldt omkring nytår.
Hele familien var samlet der i nogle uger! Håbløs kundeservice, der kun prioriterede ødelagte håndværktøjer den måned😩 At sælge så meget som muligt uden kundeservice er deres ting! Har nogle andre ubehagelige oplevelser med samme firma! Men kræfterne er svundet! Lars Evers Ps! Undgå virksomheden! Så får I en lykkeligere fritid

måneden

• Synes
  • Elsker
Ellen223 og 2 andre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.