Vi skal lægge klinker i gangen 300x600mm fliser, nu ligger der en plastmåtte der. Det er på mellemplanet. Mit spørgsmål er nu, om jeg skal lægge gipsplader, og om det i så fald fungerer med 6mm renoveringsgips?
 
Allimac sagde:
nu ligger det en plastmåtte der. Det er på mellemetagen.
Hvad er det for en bjelkelag under plastmåtten?

-- Arne
 
Hej!

Var nødt til at tage frem papirerne...(skal flytte ind om to uger) Der står Bjælkelag: Letbeton.
Det betyder altså, at jeg ikke behøver lægge plader overhovedet formoder jeg. Jeg tog for givet, at det var træ.
Tak for dit spørgsmål, det gik op et liljeholmens!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.