Hej

Undrer om der findes nogen flisemurer, der kan give mig et svar på følgende:

Jeg har en væg i V-rummet, som er af typen boardskive (bygget-83), og ovenpå dette glasfibernet, der er malet. Spørgsmål:

Kan jeg sætte en skifervæg ovenpå dette, eller bør man sætte gips ovenpå og derefter skifervæggen? :confused:


En åben stikkontakt med synlige ledninger i væggen med glasfibernet, måske relateret til byggeri og skifferplade installation.
 
S
skulle sætte gips på væggen
 
Det blev OSB+Gips til sidst
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.