Skal så småningom bygge en garage, og har mulighed for at til en meget god pris købe trykimprægneret træ i dimension 45x120 som ville passe godt som vægspær.

Findes der forhindringer eller ulempe ved at bruge sådan træ til sådan formål.
 
Kom nu Kalle dusin. Har du ingen mening om dette?
 
Who me? :)

Nej. Vete fan. Det er jo ingen boligområde, og har man ingen planer om at indrette garagen til bolig for svigermor skal det vel gå fint. Eller det er måske det man har...? :)

Jeg havde definitivt bakket ud hvis det er klasse A trykimpregneret, der går grænsen...

Men men. Det skal være meget billigt. Jeg havde gerne betalt ekstra for at få giftfrie vægge...
 
Bob_the_builder
Nej, jeg er enig med Kalle. Man skal ikke have trykimprægneret træ indendørs.
 
Nej, det er måske ikke så passende. Men det der med svärmor giver mig visse idéer.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.