Er både det gamle og det nye tæppe i filt? Hvor tykke er tæpperne? Hvor svært er det at fjerne det gamle?
 
optimum
S Stuff sagde:
Tilfreds skal du være. Virkelig flot resultat. Jeg skal selv lave en lignende trappe renovering snart. Såg bare ikke årsagen til at kalde andre måder at gøre det på for snyd. Det er vel op til hver enkelt selv at vælge, hvordan de vil have deres trappe?
Nja TS tænkte at lime et tæppe ovenpå den gamle, og det er vel ikke videre godt.
Derefter har jeg set dem, der har malet deres gamle fyrretrappe, og hvordan de ser ud efter et stykke tid, når farven er slidt af trinene.

Men ok, snyd var måske lidt for meget, for der er dem, der gør et solidt arbejde.
Vi havde tidligere overvejet at slibe vores trappe om og lakere den igen, men efter nogle år med en stor hund var der ret dybe spor efter kløerne, når hunden var i underetagen, og det ringede på døren på overetagen.

Derfor kan jeg godt lide de solide trappetrin (8 mm tykke), som desuden var bedre med hensyn til skridsikkerhed.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.